Jump to content

NL Post: Wie zal er in het voorprogramma komen

Onefly
 Share

Recommended Posts

• Subscriber

Ik vond Skunk Anansie een bak herrie - ik herinner me dat ze schreeuwde ...ooo I hate you so much right now..ooohhh Bleh

En zelfs de Pretenders in 1987 in Kuip als voorprogramma, vond er niks aan hoor.

Maar dat is t probleem van een voorprogramma, daar kom je niet voor, hehehe

• Subscriber

Ohh die kelis was me wat... was echt vreselijk.

Deze keer hoop ik toch weer op snow patrol, die vond ik het toen goed doen en ze maken leuke muziek imo. Maar Kaiser Chiefs vond ik ook wel leuk. Ach eigenlijkmaakt het me niet zo heel veel uit wie het doet, hoef op dat moment toch niet echt opgewarmd te worden. :)

saskia67 wrote:

Ik vond Skunk Anansie een bak herrie - ik herinner me dat ze schreeuwde ...ooo I hate you so much right now..ooohhh Bleh

Dat was nou die Kelis waar we allemaal zo'n hekel aan hebben...tongue.gif. Dat kwam recht uit haar hart geloof ik.

Skunk Anansi was bij Popmart.

Skunk Anansie, fantastisch...Kelis heb ik niet hoeven meemaken! Enne, Killers, Kaiser Chiefs, vooral Elbow!!!!

White Lies, ook geweldig, Snow Patrol uiteraard!!!!! enne, Blood Red Shoes of Editors...MGMT...

The Frames uit Ierland mogen ook mee hoor.... als het maar de moeite waard is en we ons niet vervelen......leuke nieuwe bandjes zijn ook welkom, maar het moetwel klinken in de Arena!

• 2 weeks later...
  • Subscriber

Henry1073 wrote:

het verschilt heel erg . Ze hebben goede en slechte voorprogramma's gehad .

Onder de slechte versta ik niet alleen Kelis maar bijvoorbeeld ook Fatimah mansions en die einsturtzende neubauten.

En de betere waren idd the Killers , tThe kaiser Chiefs en om niet te vergeten Skunk Anansie

:-O flashback

einsturtzende neubauten................... heeft mij bezoekje aan de ehbo post opgeleverd in de Kuip in 93...... gooiden die eikels ijzeren staaf het publiekin..... en was ik de gelukkige die het tegen zich aan kreeg.

van podium gehaald die hap (okay okay boterhammen met hagelslag vlogen ook richting podium maar toch...)

wat een takke herrie

• Subscriber

viv26 wrote:

saskia67 wrote:

Dat was nou die Kelis waar we allemaal zo'n hekel aan hebben...
image
. Dat kwam recht uit haar hart geloof ik.

Skunk Anansi was bij Popmart.
liet die niet haar blote reet zien?

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...