Onefly 0 Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Goedemorgen allen, Heb ik nog iets gemist ?? Behalve 'voorstress' voor morgen?? Link to post Share on other sites
cybermier 0 Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Klopt extra concert Goteborg. heb ik net 2 kaarten voor het 1ste concert. Was alweer opnieuw ingelogd en zag dat ik in de rij stond voor het 2de concert. (Deze koop ik trouwens niet, is puur nieuwsgierigheid) Link to post Share on other sites
yeoldeinn 0 Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 weet iemand wanneer de andere pre sales beginnen? Link to post Share on other sites
Subscriber PieterVR 0 Posted March 13, 2009 Subscriber Share Posted March 13, 2009 deel 4 alweer zeg! wat zullen die andere nationaliteiten hier op U2.com wel niet denken van ons??? Link to post Share on other sites
Subscriber JR 1 Posted March 13, 2009 Subscriber Share Posted March 13, 2009 yeoldeinn wrote: weet iemand wanneer de andere pre sales beginnen? Als je nou eens lekker actief naar informatie gaat zoeken en niet hier de ene domme vraag na de andere komen stellen?? Link to post Share on other sites
Subscriber muis 2 Posted March 13, 2009 Subscriber Share Posted March 13, 2009 natasja wrote: Anouk heeft al dagen bijna geen stem meer. Is een griepje geweest en kan nog wel 2 weken zo blijven . Ze heeft wel een neusspray gekregen....kan ze in ieder geval een beetje normaal ademhalen minder natasja... gemeen virusje dus... Link to post Share on other sites
Subscriber tijopi 0 Posted March 13, 2009 Subscriber Share Posted March 13, 2009 PieterVR wrote: deel 4 alweer zeg! wat zullen die andere nationaliteiten hier op U2.com wel niet denken van ons??? Ik wou dat wij dat hadden, denken ze!! Link to post Share on other sites
Subscriber PieterVR 0 Posted March 13, 2009 Subscriber Share Posted March 13, 2009 JR01 wrote: yeoldeinn wrote: weet iemand wanneer de andere pre sales beginnen? Als je nou eens lekker actief naar informatie gaat zoeken en niet hier de ene domme vraag na de andere komen stellen?? Nou inderdaad zeg! Ik word er ook zo langzamerhand sch*tz**k van! Link to post Share on other sites
Subscriber muis 2 Posted March 13, 2009 Subscriber Share Posted March 13, 2009 mogge jr! Link to post Share on other sites
Subscriber tijopi 0 Posted March 13, 2009 Subscriber Share Posted March 13, 2009 Ik snap nu wat jullie bedoelen met al die vragen iedere keer!! Link to post Share on other sites
Recommended Posts