Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

Saskia, kijk wel uit, na morgen weet jou man natuurlijk precies hoe hij kaartjes moet bestellen met de CC.

Als dat maar goed gaat, zou de afschrijvingen van de CC maar in de gaten gaan houden de komende maanden.

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

goedenavond allemaal!!!

denis, heb je vandaag de data van het hotel veranderd of paar weken geleden al, toen de prijs nog steeds de prijs was zeg maar?????

geen pincode idd sakia en ook geen spaties tussen de nummers.....ben daar een keer de mist mee ingegaan.....:-/

• Subscriber

Jacqueline wrote:

Hier nog geen ticks ontvangen helaas. Vorige keer zijn die van Dublin op een ander adres geleverd, wij woonden op 133 en er was een stukje van het nummer afgevallen. Wij zaten te eten en de bel ging. Zuchtend en steunend open gedaan. Stond een mevrouw met een envelop. Ik geloof dat deze envelop voor u is bestemd? Ik kijk er naar, gris het uit het arme mens haar handen en zeg dat ik haar heeeeel dankbaar ben. Heb haar maar niet verteld wat voor schat ze in haar handen had uit vrees dat ze ze niet meer zou geven.

Wou nog wat zeggen maar weet het niet meer. Nou ja, eerst maar even eten dan.

Toedels.

O jee!! dat verhaal herinner ik me nog levendig!!!

• Subscriber

ik heb hier anders een witte envelop ontvangen waar ik errug blij mee ben!! wij krijgen nl terug! (en die van mij moet nog binnen komen, grrrr)

(vroeger waren ze bruin - en ik heb het natuurlijk over de belastingen, waar ik aanneem dat jullie blauwe enveloppen krijgen? )

Ilona, ik had het hotel gecontacteerd om te vragen om onze boeking te verschuiven van 22 - 27 naar 23 - 28 en toen zouden ze iets van kosten aanrekenen, 60euro voor die laatste nacht ipv 50 euro. dan hebben we gecancelled en herboekt op mijn naam.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...