Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

• Subscriber

Howdy!

Bij ons komt de post ook nooit op maandag, weet eigenlijk niet waarom. zal het eens aan de postbode vragen en hem dan vertellen dat ik soms wel post op maandagwil! (zolang het geen blauwe enveloppen zijn)

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ON SALE THIS WEEK

16 March 2009

Last week the first three shows to go onsale for the upcoming tour sold out in minutes - and second shows were added in each city, Gothenburg, Amsterdam andMilan.

At the end of this week another nine shows go on sale, including two in Dublin. We'll be emailing all our U2.com subscribers in advance with details oftheir presale access which begins tomorrow.

Dates of which support acts will be with U2 in which cities are also being confirmed including: Snow Patrol (Milan, Nice, Gothenburg); Glasvegas (Dublin,Glasgow, Cardiff), Elbow (London, Sheffield) and Kaiser Chiefs (Paris, Dublin).

Keep an eye on our Tour page for the very latest information.

En, wie krijgen we in Amsterdam op 't podium?? Nog kans op Snow Patrol?

vanHalen wrote:

JessLS wrote:

Ik heb overigens alleen nog maar mijn 4 e-tickets binnen van Amsterdam, maar de post komt hier nooit op maandag! Zal even een briefje op de deur hangen,

bezorgen ze maar bij mijn ouders!!!! Ik ben nu al bang voor vergissingen!!!!! Komen ook vaak aan op Ameland, ook een Nes..

Oh, verschrikkelijk lijkt me dat. Ik kan niet wachten tot ik de kaarten ècht in handen heb!

Milaan had ik binnen 2 dagen binnen!!!!! en ja, echt in handen hebben, dat wordt echt een zeldzaamheid!

JessLS wrote:

vanHalen wrote:

JessLS wrote:

Ik heb overigens alleen nog maar mijn 4 e-tickets binnen van Amsterdam, maar de post komt hier nooit op maandag! Zal even een briefje op de deur hangen,

bezorgen ze maar bij mijn ouders!!!! Ik ben nu al bang voor vergissingen!!!!! Komen ook vaak aan op Ameland, ook een Nes..

Oh, verschrikkelijk lijkt me dat. Ik kan niet wachten tot ik de kaarten ècht in handen heb!

Milaan had ik binnen 2 dagen binnen!!!!! en ja, echt in handen hebben, dat wordt echt een zeldzaamheid!

Hoezo? Ga jij voor E-tickets?

ik hoop wel op Snow Patrol, heerlijk....en Elbow mag van mij ook in Amsterdam, hoor!!! Superband!

in Milaan in ieder geval wel Snow Patrol...WOOOHOOO!

Howdy, heb hier geen snippets als ik het geluid aan heb......misschien even op F5 drukken en verversen?

JessLS wrote:

ik hoop wel op Snow Patrol, heerlijk....en Elbow mag van mij ook in Amsterdam, hoor!!! Superband!

Howdy, heb hier geen snippets als ik het geluid aan heb......misschien even op F5 drukken en verversen?

Nou, Snow Patrol zou geweldig zijn. Ben ook nog naar hun concert in de HMH geweest. Maarre de Kaiser Chiefs deden 't ook niet slecht als voorafje vorigetour ;-)

LOL. Simone.....bedoelde eigenlijk het kopen van kaarten en dan direct in handen hebben, en inderdaad dat ze nu lelijk zijn. Heb mijn hele verzameling nog,sommige kaartjes erg bezweet, andere verkleurd en sommige met handtekeningen erop....zal ze ook nooit weggooien. Voor de tickets van London Astoria is mijzelfs geld geboden!!!! Die doe ik dus niet weg....

vanHalen wrote:

JessLS wrote:

Nou, Snow Patrol zou geweldig zijn. Ben ook nog naar hun concert in de HMH geweest. Maarre de Kaiser Chiefs deden 't ook niet slecht als voorafje vorige

tour ;-)

Nee, beide groepen heb ik ook nog gezien na de tour en wil ze graag nogmaals zien hoor! Als het maar bands zijn die een beetje aansluiten bij DEBAND....Einsturzende Neubauten hoeven voor mij niet, zeker niet als er ijzeren staven door je haar vliegen.....bij Edith op haar voet/been (of jehoofd???)...ik kreeg een gevulde fles op mijn hoofd toen! Waardeloos gedonder, zijn ook door management van U2 voortijdig van het podium afgehaald!!!

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...