Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

JessLS wrote:

LOL. Simone.....bedoelde eigenlijk het kopen van kaarten en dan direct in handen hebben, en inderdaad dat ze nu lelijk zijn. Heb mijn hele verzameling nog, sommige kaartjes erg bezweet, andere verkleurd en sommige met handtekeningen erop....zal ze ook nooit weggooien. Voor de tickets van London Astoria is mij zelfs geld geboden!!!! Die doe ik dus niet weg....

Ah, dat bedoel je. Tja, dat zit er niet meer in.... En over lelijke tickets. Die van Vertigo Brussel zijn nog oké. Die van Amsterdam waren inderdaad minder...LOL

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

De drankkaarten van de Arena van U2 heb ik nog wel, die waren wel super! Heb er naderhand nog een aantal gekregen....ook ongebruikte !! LOL....zal met Ajax nogeen keer gaan trakteren...hihi

JessLS wrote:

vanHalen wrote:

JessLS wrote:

ik hoop wel op Snow Patrol, heerlijk....en Elbow mag van mij ook in Amsterdam, hoor!!! Superband!

in Milaan in ieder geval wel Snow Patrol...WOOOHOOO!

Howdy, heb hier geen snippets als ik het geluid aan heb......misschien even op F5 drukken en verversen?

Nou, Snow Patrol zou geweldig zijn. Ben ook nog naar hun concert in de HMH geweest. Maarre de Kaiser Chiefs deden 't ook niet slecht als voorafje vorige

tour ;-)

Nee, beide groepen heb ik ook nog gezien na de tour en wil ze graag nogmaals zien hoor! Als het maar bands zijn die een beetje aansluiten bij DE BAND....Einsturzende Neubauten hoeven voor mij niet, zeker niet als er ijzeren staven door je haar vliegen.....bij Edith op haar voet/been (of je hoofd???)...ik kreeg een gevulde fles op mijn hoofd toen! Waardeloos gedonder, zijn ook door management van U2 voortijdig van het podium afgehaald!!!

Nou, dat lijkt me zeker geen pretje! Haha! En very un-U2... LOL

Ik ga even tv kijken, lange dag geweest.....kom straks nog wel even kijken!!! Groetjes en hou mijn plekje hier maar warm :-)

Miriam, heb je mail gestuurd! :-) Doeidoei.... Simone, tot de volgende chat! of tot later!

JessLS wrote:

De drankkaarten van de Arena van U2 heb ik nog wel, die waren wel super! Heb er naderhand nog een aantal gekregen....ook ongebruikte !! LOL....zal met Ajax nog een keer gaan trakteren...hihi

Dt is waar, die zagen er mooi uit. Heb ik ook nog wat liggen hier bij de memorabilia ;-) Wel leeg, toch

vanHalen wrote:

JessLS wrote:

De drankkaarten van de Arena van U2 heb ik nog wel, die waren wel super! Heb er naderhand nog een aantal gekregen....ook ongebruikte !! LOL....zal met Ajax

nog een keer gaan trakteren...hihi

Dt is waar, die zagen er mooi uit. Heb ik ook nog wat liggen hier bij de memorabilia ;-) Wel leeg, toch

LOL. dan heb jij tenminste nog wat gedronken tijdens de shows.....ikke niet:-) Doei!!!!

JessLS wrote:

vanHalen wrote:

JessLS wrote:

De drankkaarten van de Arena van U2 heb ik nog wel, die waren wel super! Heb er naderhand nog een aantal gekregen....ook ongebruikte !! LOL....zal met Ajax

nog een keer gaan trakteren...hihi

LOL. dan heb jij tenminste nog wat gedronken tijdens de shows.....ikke niet:-) Doei!!!!

Haha, Brussel op 't veld vooraan / Amsterdam: seats. Is handig qua catering!

• Subscriber

Muis = Ilona

Veene1 = Patricia

Onefly = Sander

Yra66= Yvonne

Hobbes = Miriam

Kootje = Ko

Ingelke = Edith

bajanssen = Bart

Chelyn= Bianca

JR = JR

Gloria002 = Tina

Spanish Eyes Girl = Willy

Madsm = Maarten

Youri Nauta = Youri (kon ook bijna niet anders...wink.gif)

JessLS=Jess

vanHalen = Simone

Liseth = Liseth - ook niet echt 'n verrassing wink.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...