Subscriber muis 2 Posted March 17, 2009 Subscriber Share Posted March 17, 2009 yeoldeinn wrote: yeoldeinn wrote: Kan iemand haar bereiken, het is ivm die pre sale code . heb haar mob nr...hebben??? Link to post Share on other sites
yeoldeinn 0 Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 Zou hij die verkopen aan jess? Tja, dan geef ik die code natuurlijk!! Het is wel een code die ik heb ontvangen toen de tour werd bekend gemaakt, dus dat is voor donderdag zeker? Link to post Share on other sites
Subscriber gloria002 2 Posted March 17, 2009 Subscriber Share Posted March 17, 2009 oei, we schrijven blijkbaar 't zelfde. sorry, had de rest niet gelezen. beetje nerveus in de zoo aan het ronddolen. lol Link to post Share on other sites
Subscriber spanish-eyes-girl 0 Posted March 17, 2009 Subscriber Share Posted March 17, 2009 yeoldeinn wrote: Zou hij die verkopen aan jess? Tja, dan geef ik die code natuurlijk!! Het is wel een code die ik heb ontvangen toen de tour werd bekend gemaakt, dus dat is voor donderdag zeker? Dat ligt eraan wanneer je lid bent geworden. horizon members nu presale breathe morgen boots donderdag en wie bedoel je met hij?? Link to post Share on other sites
Subscriber muis 2 Posted March 17, 2009 Subscriber Share Posted March 17, 2009 willy is een vrouw...;-)))) spanish eyes GIRL...;-))) Link to post Share on other sites
Hawkmoonnl 0 Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 Iedereen de zenuwen onder controle?? Link to post Share on other sites
yeoldeinn 0 Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 spanish eyes girl wrote: yeoldeinn wrote: Zou hij die verkopen aan jess? Tja, dan geef ik die code natuurlijk!! Het is wel een code die ik heb ontvangen toen de tour werd bekend gemaakt, dus dat is voor donderdag zeker? Dat ligt eraan wanneer je lid bent geworden. horizon members nu presale breathe morgen boots donderdag en wie bedoel je met hij?? Ik ben dus een simpele "boots" , sorry Spanish-eyes-girl=willy? Link to post Share on other sites
Subscriber gloria002 2 Posted March 17, 2009 Subscriber Share Posted March 17, 2009 yeoldeinn wrote: Zou hij die verkopen aan jess? Tja, dan geef ik die code natuurlijk!! Het is wel een code die ik heb ontvangen toen de tour werd bekend gemaakt, dus dat is voor donderdag zeker? Willy is een 'zij' maar ik begrijp je vergissing volkomen, ik heb die indertijd ook gemaakt :-) ja, natuurlijk. als dat de afspraak is! wat is de derde letter van je code? daaraan kun je zien welke code het is. A = horizon - B= Breathe en C=boots Link to post Share on other sites
Subscriber muis 2 Posted March 17, 2009 Subscriber Share Posted March 17, 2009 tuurlijk fj.....coole kip hier hoor....;-))) Link to post Share on other sites
Subscriber spanish-eyes-girl 0 Posted March 17, 2009 Subscriber Share Posted March 17, 2009 yeoldeinn wrote: spanish eyes girl wrote: yeoldeinn wrote: Zou hij die verkopen aan jess? Tja, dan geef ik die code natuurlijk!! Het is wel een code die ik heb ontvangen toen de tour werd bekend gemaakt, dus dat is voor donderdag zeker? Dat ligt eraan wanneer je lid bent geworden. horizon members nu presale breathe morgen boots donderdag en wie bedoel je met hij?? Ik ben dus een simpele "boots" , sorry Spanish-eyes-girl=willy? Ohw maar dat geeft helemaal niks hoor dat je boots bent. Code is nog steeds welkom. ja, spanish-eyes-girl is Willy. En dat ben ik. haha!! En ik ben een vrouw. Link to post Share on other sites
Recommended Posts