Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

super chelyn (sorry, ben namenlijstje effe kwijt...)!!!

ik vanochtend al een vreugdedansje gedaan met de e-mailbevestiging in mijn handen, hahaha

als ik ze volgende week echt heb...... ben ik helemaal blij idd :-))

Ok, vraagje....heb even teruggelezen.....hebben jullie nu de presalecode van Yeoldeinn gebruikt en hebben jullie dan nu ook kaartjes Dublin voor mij gekochtzoals ik eerder las????? Ben het spoor nu even bijster!!!! Kan iemand daar iets over zeggen?

• Subscriber

ik ben beetje boel blij voor de dublin gangers ....

dat ging dus soepel ....

had gisteren ineens visioenen dat de halve wereld naar barcelona wil omdat t het openingsconcert is .., en dat ik beter naar dublin kan met mijn code ... maardat toch maar gelaten ...

ik doe zo een dansje voor jullie ....

en dennis, wat een straf allemaal ... wat een leed ....

ik weet zeker dat jij deze zomer nooit meer vergeet ....

ik zie mezelf nog zaterdag vroeg in de middag door dublin gaan ... de hele stad is een groot u2 bolletje ... mijn ouders wisten helemaal niet hoe ze t hadden.. maar ontdek t maar !

hoi hoi

• Subscriber

cockatoo wrote:

man...wat een rampenochtend zeg!! gewoon 4x dublin 1 tickets gescoord!! pffffffffffffffff.........nu moet ik naar dublin met een stel mafkezen waarvan hele veel ook nog in dezelfde hotel als ik verblijven en moet ik minimaal 2x u2 zien optreden en moet ik dublin verkennen, en pubs bezoeken en heel veel plezier beleven! :-P

Het wordt in Dublin super gezellig met ons clubbie happy.gifhappy.gifhappy.gifhappy.gifhappy.gifhappy.gifhappy.gifhappy.gif

• Subscriber

JR01 wrote:

Presale Cardiff was ook een piece of cake.

Ik kwam om 11.15 uur op de site, en binnen 10 minuten was ik 255 pond armer en 4 kaartjes rijker!!

JOEPIE!!

De kaartjes voor Cardiff zijn trouwens "Standing and lower level seats", je kunt dus terplekke kiezen of je op het veld wil of op de eerste ring zitten. Goeie service.

Fijn dat het met Cardiff is gelukt. En inderdaad goede service de keuze terplekke voor zitten of veld.

• Subscriber

och, och.......wat een feest gaat het worden in dublin.........

heb nu ook een dublin mapje, bedankt voor de tip patries....eindelijk kon ik nu wat uitprinten....hahaha

tis geen zooitje meer in elk geval....meeste financiën gedaan.....alleen irma nog betalen, maar zij is nog lekker aan het skieën...:-)))

nog 4 hele maanden voorpret!!

laterrrrrrrrrr!!!

• Subscriber

Mijn bedoeling was om mijn code voor Barcelona te gebruiken.

Zie ik net het bericht dat er al 14.000 kaarten naar club members van Barcelona gaan.

Zie hier het bericht http://www.fcbarcelona.com/web/english/noticies/socis/temporada08-09/03/n090316107645.html

Zouden er nog wel genoeg kaarten overblijven? Wat denken jullie?

Begin nu te twijfelen of ik de code toch niet beter voor Dublin kan gebruiken.

• Subscriber

Mijn bestelling voor A'dam 2 is iig onderweg! happy.gif

Geachte Marjoleine van der Leest,
Hartelijk bedankt voor uw bestelling bij eventim.nl.
Wij hebben vandaag uw bestelling met ordernummer 5XXXXXXXX per brief aan u verstuurd.
De zending wordt binnenkort per post bij u thuis afgeleverd.

Dat wordt dus binnenkort weer een vreugdedansje!!!laugh.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...