Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

hobbes wrote:

Ow, dat zou goed moeten gaan dan idd! Lekker hè op deze manier
:)

Reis je dan door van Chorzow naar Zagreb? (heb het schema niet in mijn hoofd dus weet niet of dat uberhaupt logisch is
:)
)

Nou, ik moet me nog storten op reisschema's....yikes.......

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

Nee dat niet volgens mij, de koper betaald die 10 procent.

Voor die dure vakken zijn de goedkoopste kaarten 200 euro, stel dat ik hem er daar op zet dan is het wel de goedkoopste ... zou dat schelen??

0 reactie van MP namelijk dus begin hem een beetje te knijpen hoewel dat ook onzin is, het is nog lang geen juli ... Ik hou dit denk ik in gedachte voor overeen maand ofzo

Je gaat vrijdag toch niet meer heel erg hard stressen mag ik hopen??

• Subscriber

nou miriam.....zou wel leuk zijn als we er een derde concertje aan kunnen plakken.....vliegtuig vertrekt toch de 28ste pas.....dusss...;-)

stress wordt elke keer minder....;-))

hobbes wrote:

Nee dat niet volgens mij, de koper betaald die 10 procent.

Voor die dure vakken zijn de goedkoopste kaarten 200 euro, stel dat ik hem er daar op zet dan is het wel de goedkoopste ... zou dat schelen??

0 reactie van MP namelijk dus begin hem een beetje te knijpen hoewel dat ook onzin is, het is nog lang geen juli ... Ik hou dit denk ik in gedachte voor over een maand ofzo

Je gaat vrijdag toch niet meer heel erg hard stressen mag ik hopen??

Miriam, knal je kaartje op http://www.u2fansunited.nl Niet geschoten is altijd mis!!

• Subscriber

Een beetje browsen over de andere fora is ook aardig... zouden ze jullie plattegrond van de ARENA hebben gebruikt als matrix voor de andere stadions wink02.gif Hier de Britten

Has anyone found out where the £30 tickets are in the stadiums ??

Let's just say that they were marked on the Amsterdam seating plan, and came with a pack of meds for altitude sickness and a portable oxygentank.....eek.gif

• Subscriber

saskia67 wrote:

Ik heb trouwens 2 veldkaarten 'te veel'. Misschien een ruiler voor Gelsenkirchen....
image

Ik heb wel belang eventueel... wil ze graag overnemen tegen de kostprijs.

Stuur maar een PM als je geïnteresseerd bent.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...