Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

Echt m`n complimenten voor U2.com, had samen met andere U2 vrienden 3 presale codes en het is allemaal goed gegaan. 11 juli naar Parijs, 20 juli A`dam en 24juli Dublin en dat zonder enige stress.

Petje af voor U2.com!

• Subscriber

U2 4ever wrote:

Echt m`n complimenten voor U2.com, had samen met andere U2 vrienden 3 presale codes en het is allemaal goed gegaan. 11 juli naar Parijs, 20 juli A`dam en 24 juli Dublin en dat zonder enige stress.

Petje af voor U2.com!

Stukken beter gegaan dan de vorige keer. Ik had het wel gehoopt maar niet verwacht eigenlijk wink.gif

• Subscriber

veene1 wrote:

Madsm wrote:

Bij de Adam1 presale bij Eventim was het toch zo dat je niet kon inloggen op MijnEventim, waardoor we nu niet zelf de verzending kunnen checken?

Maarten volgens mij moet je je wachtwoord opnieuw aanvragen. Dan vul je je mailadres in en krijg je een nieuw ww. Grappige is dat je je usersname je presalecode is.

Ik heb dat afgelopen weekend gedaan

bij mij lagen de tixs gisteren (avond) in de brievenbus

Gaat ik proberen

natasja wrote:

U2 4ever wrote:

Echt m`n complimenten voor U2.com, had samen met andere U2 vrienden 3 presale codes en het is allemaal goed gegaan. 11 juli naar Parijs, 20 juli A`dam en 24 juli Dublin en dat zonder enige stress.

Petje af voor U2.com!

Stukken beter gegaan dan de vorige keer. Ik had het wel gehoopt maar niet verwacht eigenlijk
wink.gif

Kortom, hoog tijd om een bedankbriefje richting dhr. Mullen te sturen tongue.gif

• Subscriber

Iedereen die vandaag kaartjes heeft gekocht, gefeliciteerd!!!roll.gif

Ik heb vandaag ook de kaartjes voor 20/7 binnengekregen...

Foeilelijk inderdaad, maar wat ben ik er blij mee!

• Subscriber

Hawkmoonnl wrote:

natasja wrote:

U2 4ever wrote:

Petje af voor U2.com!

Stukken beter gegaan dan de vorige keer. Ik had het wel gehoopt maar niet verwacht eigenlijk
image

Kortom, hoog tijd om een bedankbriefje richting dhr. Mullen te sturen
image

Nou inderdaad hahahaha

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...