Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

ik ook nog even ... dacht dat t wel af zou zwakken naarmate er wat zekerheid zou zijn omtrent de te bezoeken concerten, maar het wordt toch echt erger vrees ik... dromen, wakker schieten dat de presale gaat beginnen .. ja ja ...

wie weet stopt t als barcelona is gelukt ..

weet iemand waar je een overzicht van Nou Camp kan zien, met de kleuren codes voor de kaarten ? heb al wel een plattegrond met alle vaknummers enzo maar wildie andere om te zien welke zitplaatsen het worden als t veld toch niet door gaat om wat voor reden dan ook ..

en verder is t nog niet compleet geregeld, maar ik ben vanavond de hele avond al allerlei milanese hostels en hotelletjes aan t bekijken ... heb voor concertkaartje inene hulp van een hele lieve dame .. dus ik ben aan t dromen over barca en milan ...

vliegen vanaf barca naar milan is 25 euro en terug naar eindhoven 45 dus das goed nieuws ... nou nog verzinnen waar ik wil slapen, er is een hostel in de buurtvan sansiro en als t inderdaad twee dagen springen wordt, dan slaap ik zelfs in een kamer vol snurkers ... denk dat ik mee ga doen trouwens ... ben ik goed ingeloof ik ...

en ook de periode na t concert in barcelona kijk ik naar uit, 4 jaar terug was er sprake van dat ik naar barcelona zou gaan met mijn busje om wat dichter bijmijn toenmalige vriendin te zijn .... tsja .. en toen gebeurde er van alles in barca, waar ik niet bij was, en over was t sprookje ... de bitch .. ha ha ...nja .... ik heb in ieder geval goeie herinneringen aan barca, en begin juli is t nog niet zo bloedje heet als in augustus .... dus dat wordt een heerlijkedosis zon en dan door naar milan voor 1 en mogelijk 2 mooie avonden ...

totaal toch nog onverwacht, ineens van alles aan t verzinnen ... t kan raar lopen ....

maar voor nu is t weer even klaar, morgen in conclaaf met mijn ouders over hoe en wat .... zal ze de dvd van barcalona van de vertigo tour eens laten zien,denk dat ze dan toch op de tribune willen ... ik wil gewoon dat ze weten waar ze voor kiezen .. t is wel een echte mierenhoop in barcelona .. ok .... over enuit ..

oh nee , nog een ding, ik had baja gemailt om te vragen of ze kon kijken of mijn code nog actief was na het mislukte milan avontuur en ze kon in no timebevestigen dat die geregistreerd stond als not used .... lijkt mij erg tricky om t te proberen, ben je ineens van horizon naar niet eens boots membergedegradeerd, want dan lijkt het mij ligisch dat ze je lidmaatschap schrappen ...

maar goed ... wat ik nou niet begrijp is waarom dennis niet weer gewoon tarrel is ... dat ze dat nou nog niet uitgezocht hebben, want dan kan ie de eeuwigestilte in ... toch ? hi hi dag dag

vanHalen wrote:

Hey hallo, vandaag zaten m'n kaarten uit de Amsterdam presale bij de post! Heerlijk om ze vast te hebben. En inderdaad...ze zijn weer foeilelijk, haha!

Hey Simone, heb wel vandaag bevestiging van verzending gekregen, maar eerst in handen...dan geloof ik ze pas!

Lekker dat je de zekerheid al hebt! :-)

JessLS wrote:

vanHalen wrote:

Hey hallo, vandaag zaten m'n kaarten uit de Amsterdam presale bij de post! Heerlijk om ze vast te hebben. En inderdaad...ze zijn weer foeilelijk, haha!

Hey Simone, heb wel vandaag bevestiging van verzending gekregen, maar eerst in handen...dan geloof ik ze pas!

Lekker dat je de zekerheid al hebt! :-)

Ja, voelt super! Kreeg vandaag ook de verzendbevestiging in de mail van de zitplaatsen uit de gewone voorverkoop. Dus die komen er ook aan: is m'n set voorde 20 compleet! Iedereen tevreden ;-) Hopelijk heb jij de jouwe ook snel binnen. Voor de mijne moest ik wel tekenen, trouwens. Was aangetekend verzonden. Welzo fijn!

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...