Jump to content
Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

Denis, ben je er nog of kan ik afsluiten....ben erg benieuwd naar je verhaal........

Zo hey, wat een prachtige leesvoer!

Uiteraard door de velen die kaartjes hebben weten te scoren waar zo lang naar verlangt is. Ook bij mij. Een dikke glimlach de hele dag.

Voelt echt super goed!

Saskia, jij ook de felicitaties voor je Wembley tix!

Vandaag alweer de 18e, dus Maarten nog ff pre-salen! Wordt een makkie ;)

Dieder, leuk die linkjes n aar Jan Andries de Boer! Best mooi te lezen hoe de predikant de songs ziet, hoort en voelt! En "die Diedertjes", hahaha...

JessLS wrote:

Denis, ben je er nog of kan ik afsluiten....ben erg benieuwd naar je verhaal........

Goedemorgen!!!

Jess, dit is hoe ik het interpreteer na alles nog eens opnieuw nagelezen te hebben (maar ik neem aan dat Denis je al ge-emaild heeft). Dus dit iswaarschijnlijk een overbodige post (en misschien denk je wel waar bemoeit die nieuweling zich mee? LOL )

Yeoldeinn heeft zijn pre-sale code (Boots) naar Willy (Spanish Eyes Girl) gestuurd.

Die gaat er vandaag (wanneer de Boots mogen : 2 uur 's middags in NL) 4 Dublin tickets voor kopen, waarvan jij mag overkopen wat je nodig hebt en de restis voor de groep (ik neem aan dat dit NU2F is?)

ik zoek, indien iemand nog heeft, 2 veldkaarten voor 21 juli in Amsterdam. Graag voor normale prijs.

REactie graag via pm.

Iedereen de kaarten in Dublin enzo die ze wilde hebben?

Groetjes

Bart

Goedemorgen allemaal,

Hier ook flink mistig (Rotterdam).

Heb vannacht heerlijk geslapen, dat was vorige week wel anders.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...