Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

• Subscriber

Heeij hello ... goeiemorgen!

Jess, ik neem aan dat het goed komt en volgens mij had andere Miriam het goed samengevat :)

Ilona, lekker dat leesvoer zo in de ochtend!

Succes vandaag voor de dublin boots en breaths!

Paul, benieuwd wat je in Milaan op de kop tikt? Moet ook naarstig gaan zoeken en hotelltje polen als het straks allemaal goed gaat (vanmiddag)

67 seconde per ticket is bizar, maar klopt wel met de zaterdagochtend ervaring ... :)))

Off to work ... later!!!

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

weet niet...sorry lima

iedereen een fijne woensdag verder!!

ff ritje maken met de bus, muurtje verven en vanavond naar school mathijs...

later!!!!

• Subscriber

Let Op: Voor iedereen die al z`n presale code heeft gebruikt en bijna de verleiding niet kan weerstaan om hem nog eens te gebruiken! Het volgende staat in eenmail van vanochtend van U2.com:

Please remember that the U2.com ticket presale offers you early access to the ticket sale and is only open to eligible, current paid up subscribers of U2.com.Anyone found to be abusing their presale privileges may have their subscription and tickets cancelled. If you have already used your presale code to buytickets for a show in Europe you are not eligible to take part in this Milan presale

• Subscriber

U2 4ever wrote:

Let Op: Voor iedereen die al z`n presale code heeft gebruikt en bijna de verleiding niet kan weerstaan om hem nog eens te gebruiken! Het volgende staat in een mail van vanochtend van U2.com:

Please remember that the U2.com ticket presale offers you early access to the ticket sale and is only open to eligible, current paid up subscribers of U2.com. Anyone found to be abusing their presale privileges may have their subscription and tickets cancelled. If you have already used your presale code to buy tickets for a show in Europe you are not eligible to take part in this Milan presale

aiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhh.........maar wel logisch ook natuurlijk............

en tickets kunnen ook gecanceld worden als je ze toch in huis krijgt.....barcode..........neem ik aan.....

• Subscriber

muis wrote:

U2 4ever wrote:

Let Op: Voor iedereen die al z`n presale code heeft gebruikt en bijna de verleiding niet kan weerstaan om hem nog eens te gebruiken! Het volgende staat in een mail van vanochtend van U2.com:

Please remember that the U2.com ticket presale offers you early access to the ticket sale and is only open to eligible, current paid up subscribers of U2.com. Anyone found to be abusing their presale privileges may have their subscription and tickets cancelled. If you have already used your presale code to buy tickets for a show in Europe you are not eligible to take part in this Milan presale

aiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhh.........maar wel logisch ook natuurlijk............

en tickets kunnen ook gecanceld worden als je ze toch in huis krijgt.....barcode..........neem ik aan.....
Yep, ze kunnen alles cancellen dus dan heb je meerdere kaarten en als ze er achter komen heb je niets meer.

Het is wel jammer dat ze je code niet gelijk verwijderen nadat je hem gebruikt hebt, had het gisteren geprobeerd nadat ik kaarten voor Parijs had gekocht konik daarna nog steeds kaarten kopen voor Dublin, maar heb het gelukkig niet gedaan.

• Subscriber

bajanssen wrote:

ik zoek, indien iemand nog heeft, 2 veldkaarten voor 21 juli in Amsterdam. Graag voor normale prijs.

REactie graag via pm.

Iedereen de kaarten in Dublin enzo die ze wilde hebben?

Groetjes

Bart

Bart,

dat je voor normale prijs wil kopen hoef je er in dit forum niet bij te zeggen hoor; wij bedonderen elkaar niet. Dit form is ván fans vóór fans!!

• Subscriber

hobbes wrote:

67 seconde per ticket is bizar, maar klopt wel met de zaterdagochtend ervaring ...
:)
))

Eeh Miriam, het was andersom hoor, 67 tickets per seconde. Maakt nogal wat verschil uit...roll.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...