Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

Goedemiddag trouwens! Ik lees allemaal goede berichten van blije mensen die kaartjes hebben. Altijd goed om te lezen.

Ilona, leuk filmpje had je trouwens over die telefoontjes!! Heb me rotgelachen!!roll.gif

Chelyn wrote:

PieterVR wrote:

Uit alles is op te maken dat 3 aug een Gelsenkirchen concertje gaat komen. Geen zekerheid te geven...maar toch...

Ik heb hier toch mijn hoop ook wel een beetje op gevestigd.

Zal het enige buitenlandse concert voor ons worden deze tour, als we tenminste kaarten kunnen krijgen, heb mijn code al voor A'dam gebruikt, achteraf misschien niet zo slim geweest.
image

Ik hoop voor veel mensen dat ALS 3/8 doorgaat dat ze het met een pre-sale zal zijn.

• Subscriber

BjornSarrau wrote:

Hallo iedereen,

Ik heb even een vraagje.

Zelf ging ik ervan uit dat U2 op 3 augustus in Gelsenkirchen zouden spelen, ik ken zelfs mensen die hun code hiervoor houden.

Maar als ik nu zie dat voor Gothenburg een extra show op 31/7 verkocht is: hoe groot is de kans dat ze naar Gelsenkirchen afgezakt raken? 11u nonstop rijden + hoelang duurt dit podium om op te bouwen of af te breken?

Zeker nu ik lees dat ze misschien in die periode ginder in de buurt concerten gaan geven zullen ze zeker 3/8 niet terug zijn in Gelsenkirchen.

Klopt mijn hersenspinsel een beetje en waar denken jullie dat ze naartoe gaan?

Als ze dan niet in Gelsenkirchen spelen dan ga ik op zoek naar één Gothenburg kaartje. Kan ik ruilen tegen Barcelona tickets. (maandag pre-sale)

zoals gewoonlijk zijn ze ook voor deze tour 3 podia aan het bouwen (Stageco is volop bezig zo vernam ik vorige week). Het is dus enkel - nou ja -de belichting en gans Edge z'n afdeling die op korte tijd verhuisd moet worden. 1 augustus in Goteborg staan en 3 augustus in Gelsenkirchen moet duskunnen.

• Subscriber

BjornSarrau wrote:

Ik hoop voor veel mensen dat ALS 3/8 doorgaat dat ze het met een pre-sale zal zijn.

dat zou erg goed kunnen die presale want to mijn niet geringe verbazing organiseren ze voor Milaan II ook een presale!!

Miringeltje wrote:

JessLS wrote:

Denis, ben je er nog of kan ik afsluiten....ben erg benieuwd naar je verhaal........

Goedemorgen!!!

Jess, dit is hoe ik het interpreteer na alles nog eens opnieuw nagelezen te hebben (maar ik neem aan dat Denis je al ge-emaild heeft). Dus dit is

waarschijnlijk een overbodige post (en misschien denk je wel waar bemoeit die nieuweling zich mee? LOL )

Yeoldeinn heeft zijn pre-sale code (Boots) naar Willy (Spanish Eyes Girl) gestuurd.

Die gaat er vandaag (wanneer de Boots mogen : 2 uur 's middags in NL) 4 Dublin tickets voor kopen, waarvan jij mag overkopen wat je nodig hebt en de rest

is voor de groep (ik neem aan dat dit NU2F is?)

Goeiemiddag!!! Miriam2, dank je wel voor de samenvatting:-) ik wacht wel even op nieuwe berichten!

En Miriam1...vandaag Polen vvk gelukt???? Enne, Denis, heb nog geen e-mail of PM gekregen.....is het misschien fout gegaan??

Ik ga eerst even eten en dan de tuin in met Mika......daarna ben ik terug! Doeidoei!

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...