Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

natasja wrote:

JR01 wrote:

Kom toch nog heel even terug om te zeggen dat ik heel blij ben.

Want ik heb dus kaartjes voor Cardiff en heb zojuist vrienden van me in Bristol gebeld (40 minuten van Cardiff), en voor ik het verhaal helemaal uit de doeken kon doen kreeg ik al te horen dat ik natúúrlijk bij hun moest komen slapen en dat ik natúúrlijk geen hotel moest gaan regelen.

Nu alleen de vlucht nog effe boeken, maar dat kan later nog wel...

Kijk JR, zulke vrienden moet je koesteren !!

Ah, dat klinkt goed ! leuk , zeker als je dan na het concert nog even kunt napraten en borrelen happy.gif

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber
nicolleke wrote:
natasja wrote:
nicolleke wrote:
Hoi hoi medemafkezen.

Vandaag een dagje helvoirt gedaan ( wonen m'n ouders en een aantal familieleden )

was gezellig, moet nog bijlezen.

Heb m'n tix voor Adam 1 al binnen trouwens frown.gif

E-mails nog ontvangen ? Heb je adres nodig he als ik je de kaarten moet toesturen !!

• Subscriber

yes....

net met mijn ouders vluchten geboekt naar barcelona ...

en ik door naar milan ... nou de kaarten nog voor barca ....

iemand al een idee waar de plattegrond van nou camp te vinden is met de categorieen vd prijzen ?

en ik moest nog twee blz lezen .. maar t foebal gaat weer los ...

ik heb mercy (bonus nr op de dubell cd-dvd) dus die ga ik uploaden voor je, na t foeballen ...

laters weer

• Subscriber

JessLS wrote:

Miringeltje wrote:

JessLS wrote:

Denis, ben je er nog of kan ik afsluiten....ben erg benieuwd naar je verhaal........

Goedemorgen!!!

Jess, dit is hoe ik het interpreteer na alles nog eens opnieuw nagelezen te hebben (maar ik neem aan dat Denis je al ge-emaild heeft). Dus dit is

waarschijnlijk een overbodige post (en misschien denk je wel waar bemoeit die nieuweling zich mee? LOL )

Yeoldeinn heeft zijn pre-sale code (Boots) naar Willy (Spanish Eyes Girl) gestuurd.

Die gaat er vandaag (wanneer de Boots mogen : 2 uur 's middags in NL) 4 Dublin tickets voor kopen, waarvan jij mag overkopen wat je nodig hebt en de rest

is voor de groep (ik neem aan dat dit NU2F is?)

Goeiemiddag!!! Miriam2, dank je wel voor de samenvatting:-) ik wacht wel even op nieuwe berichten!

En Miriam1...vandaag Polen vvk gelukt???? Enne, Denis, heb nog geen e-mail of PM gekregen.....is het misschien fout gegaan??

Ik ga eerst even eten en dan de tuin in met Mika......daarna ben ik terug! Doeidoei!
Hey Jess!

Hoop dat je al wat gehoord hebt!

Boots voor Dublin loopt al toch?

Nee, dat is niet te doen he , een kind minder laten praten, veel drinken en drop happy.gif dat is makkelijker uit te leggen smile.gif

enne, email , zal meteen even kijken , krijg vaak zoveel nu2f mail dat ik die even oversla embarassed.gif

Oja, en Moontje heeft d'r brilletje inmiddels, ze staat helaas nooit even lekker stil ohwell.gif dus heb niet zo'n goede foto.

Maar voor het idee, ze lijkt nu een beetje op een erg vroegrijpe secretaresse laugh.gif

IMG_1050.jpg

• Subscriber

Hoi Paul, dus deze keer ga je IN het stadion genieten in Barcelona wink.gif....Super !!! Ik deze keer maar niet...2 x Amsterdam en 2 x Dublin is wel weer even genoeg hahahaha. Maareh ik zat toen in 2005 in NouCamp zo'nbeetje het verste weg (tegenover podium) en ook daar was het toen 1 groot feest dus uiteindelijk maakt het wat betreft sfeer misschien niet zoveel uit welkekaarten je hebt !!!

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...