Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

• Subscriber

muis wrote:

goedenavond allemaal!!!

niemand heeft het meer over presalecode her(mis)gebruik......

maar....stel je voor.....je doet dat......krijgt je tickets, zijn betaald.....sta je bij de arena, of croke....of camp nou, of wat voor stadion ook......barcode.....nee, niet geldig......moet je toch niet meemaken....

markplaats, seatwave (dat was dus die site die op jullie site wilden pieter en juul...!).....wie zegt dat dat geen kaarten zijn van 2de keer presale ge(mis)bruik??????

koop je dure U2 tickets..dan ben je lekker als je gescand gaat worden.....NOT......

je zult er maar een paar voor je hebben als je in de rij staat, schiet ook niet op...............

of zijn dit geen realistische gedachten????

Laten dit geen realistische gedachten zijn. (meer wil ik er niet over zeggen)

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

Ik vind de eerste betekenis treffend ... eten, nuttigen, opeten, consumeren, vreten, schrokken, tegoed doen, verorberen,bikken, tot zich nemen, schransen, bunkeren, naar binnen werken, zitten proppen

ze vreten mijn kaarten op!tongue.gif

• Subscriber

heb geprobeert netjes te verven...alles afplakken.....ouwe kleding aan...maar ja...ROOD......gevaarlijke kleur...hahahaha

maar in 1 keer dekkend....lekker VET erop...:-)))

muis wrote:

vandaag druk dagje gehad, eerst met levi naar ziekenhuis, uitslagen van van alles en nog wat.....

hormonen weer opnieuw aangepast..., 1 medicijn vervangen...2 per dag ipv 2 tabletten per week...

en nog iets anders waar ik me best zorgen om maak....maar daar wil ik het niet over hebben, over 3 maanden

weten we meer, na bloedonderzoek 2 weken voor die afspraak....

komt misschien door te weinig schildklier hormoon, wordt nu ook verhoogd....

en muur op de zaak is ROOD!!:-)

geen fototostel meegenomen, dacht dat ik er niet aan toe zou komen vandaag....

maar staat mooi, beetje kleur in het leven en leefomgeving....;-)

vanavond school mathijs geweest, moet nu keuze maken welke leerweg.....tis techniek, sector bouw geworden..

algemeen praatje en in bouwlokaal praatje....

en......hij gaat weer vooruit qua cijfers....;-))))

jacqueline, alvast gefeliciteerd met mars, voor als ik het vergeet vrijdag!!!:-)))

Hey Ilona, gaat alles nu goed met Levi....heb het helaas niet allemaal kunnen volgen! Wel dat hij zijn rijbewijs nu heeft :-)

• Subscriber

ja, het gaat verder goed met levi!!

al die ziekenhuisbezoeken gaan 'm wel de keerl uithangen...maar ja, dat is niet gek natuurlijk....

dachten er nu 's een half jaar vanaf te wezen....maar niet dus...

elk bezoek is toch weer spannend.....

ga m'n bed opzoeken.....trusten en sweet dreams allemaal!!

• Subscriber

zo ... foebal hebben we t nie over geloof ik ....

ilona, ik ben de code van milan niet kwijt ... maar was al ver in t proces, toen ik toch besloot t niet te doen, (ik zag de sectie nummers niet, en wilde ietverder klikken ...blijkt dat dat dus net wel moet, want op de volgende blz zie je dan waar je zit ......

maar ik was wat huiverig met mijn code, wilde nergens aan vastzitten ..

en dus nadat ik weg was bij ticketone was ik bang dat mijn code aangevinkt stond alszijnde ... used ... en dawasnie ....

dat had baja zo gezien ....

en gelukkig bleek ook dat mijn ouders liever naar barcelona wilden, ik had ze in de hele hype die in eenkeer losging, lekker zitten maken voor milan (had ooknet die week voor t eerst de dvd van milan gezien !!! (uuuuuuh keertje of 10)) dus dat de kaarten niet doorgingen, was maar goed ook ... en eerst wilden zetribune zitten in milan, en nu toch veld in barcelona .... ha ha .. ze nemen een kussentje mee in de rugzak, kunnen ze een beetje de billen plezieren ...

natasja, ik was vorige keer inderdaad buiten op t heuveltje naast t stadion, en kon de laatste vertigo naar binnen snieken .. de hekken klapten open om mensenbuiten te laten ... dat was al eerder gebeurd, bij partygirl, maar toen waren we te laat ..

dus nu wel naar binnen, en helemaal omhoog, achterin, en daar kolkte t letterlijk, en dan die rooie spiralen van vertigo op de schermen ... ik was best blijdat we dat nog konden zien, en dat was dus mijn laatste blik op u2 ... en daar mag ik nu een hoogst waarschijnlijk zeer memorabel jaar gaan beginnen ....jippie jeeeee

bij couchsurfing zijn ook wel dames die plekken aanbieden, en daar is t me ook niet om te doen.... echt niet .... alleen leek t in t begin alsof t eenveredelde homo-ontmoetingsplek was, dus niet op de parkeerplaats, maar internationaal .... niet dat dat erg is, ieder zijn genot ... maar goed .... ik drukregistreren daar... lijkt me wel leuk om te zien hoe of wat, hoewel ik aan de andere kant gewoon wil slapen, en weer naar t stadion wil, en niet iemand totlast wil zijn ,dat ik pas om 1 uur ofzo thuis ben, en meteen de volgende ochten alweer foetsie ... of misschien is daar t idee wel voor .. nja ... ook moet je,als je een geloofwaardig lid wilt worden, op een bepaald moment mbv je credit card aantonen dat je bent wie je zegt dat je bent .... wel logisch ... maar danpas hebben ze het over een eenmalige betaling van 21 dollar ... nou is t geen hoofdprijs, maar ook weer niet een soort symblisch bedrag van een euro of eeneurocent wat ze ook wel eens doen ... dus ik weet t nog niet, en verders krijg ik pijn in mijn rug van verkeerd, en te vaak achter

de pc zitten ... dus daar moet ik iets aan doen ..

nu lekker muziek maken ... tot morgen ...

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...