Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

• Subscriber

ilona bedankt voor t meedenken met de hostels ... ik heb er eentje in italie vlakbij sansiro, 3 km voor 20 euro per nacht, en das goed te doen ... wil tochalleen maar oogjes dicht doen en zodra ze open gaan,. proviand inslaan en hop naar t stadion ...

de gang naar t vak in de arena kan ik me niet meer precies herinneren ... inderdaad trap op, voor je t veld op komt en overal van die mensen die je manen niette rennen .. ja ja ... doei ...... en je mocht toch wel pakken water meenemen naar binnen ? barleduc was ok meen ik ...

en weet iemand of je op deparkeerplaats van de arena mag blijven staan ?

, ik wil met mijn bus gaan, die misschien vanwege zijn hoogte niet op de parkeerplaats kan .. hangt af van de evt slagboom .. misschien maar eens bellen ....en t plan is dan dus om lekker in t busje te slapen, en meteen bij t wakker worden weer dichtbij te zijn ...

en ik ben mercy vergeten te uploaden ... dat komt nog ....

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

Hoi allemaal,

Ilona, heb gisterenochtend kaartje voor je op de post gedaan dus als het goed is moet die vandaag of morgen binnenkomen.

Strekte met Levi....een paar maanden op onderzoek en uitslagen wachten is altijd vervelend.

Verder maar even snel bijgelezen want ik zit op het werk en moet nu ook echt weer verder dus tot vanavond maar weer denk ik !

Laters !!!!!!!!!!

• Subscriber

gloria002 wrote:

@Ingrid : ingang maakt niks uit hoor. er is niemand die kijkt of je aan de juiste ingang zit. maar met de vorige tour hadden we dit probleem ook en ik ben toen voor de zekerheid aan de security gaan vragen of dat problemen zou geven (controlefreaks hé.*zucht*) en die zegden dat het geen probleem was.

ik zou zeker wat aan m'n conditie doen want die trappen ... dat is dus een kolere-eind he! en als je denkt dat je er eindelijk bent, dan moet je nog het veld op en dat zijn een10-tal trappen met een heel vervelend hoogteverschil tussen de treden, dat slaat knal in je benen, net op het moment dat je het hele voetbalveld al lopend moet oversteken. Ik viel bijna dood neer vooraan in de Arena!! Sjeeesss!!! wat een stress!!!!!

LOL!

ik ben nu gestopt met roken dus dat helpt ook al een eind. maar sinds het skiverlof ben ik aan 't touwtjespringen (maar dan zonder touw. haha!) een keer of 100 per dag. Je moet ns één van de nieuwe nummers proberen al springend uit te doen. niet zo evident.

enfin, in Dublin en Londen mag je niet lopen dus wat dat betreft zit ik al safe. nu weten jullie waarom ik die plekken uitkies voor u2 concerten. haha!

hahaha zo herkenbaar dat stik kapot bij de railing aankomen maar WAT EEN LEKKER GEVOEL ook. maar inderdaad die trappen in de arena zijn niet fijn en dan overdie ijzeren platen... dan weer trappen en dan het veld nog eens over.... Maar in Munchen waren de trappen helemaal niet normaal meer......

Aller aller aller ergste wat ik tot nu toe heb meegemaakt was Parijs 93 Hippodrome... moest je eerst een draf en renbaan over (stof stof stof) en dan nog eenseen heel veld.... oh Werchter is ook altijd een lekker knollenveld waar je enkels onder te lijden hebben!

• Subscriber

gloria002 wrote:

ik ben nu gestopt met roken dus dat helpt ook al een eind. maar sinds het skiverlof ben ik aan 't touwtjespringen (
maar dan zonder touw
. haha!) een keer of 100 per dag.

Dat is dus een foto waard Tina happy.gif

• Subscriber

Bedankt voor jullie reacties in ieder geval!

Ik ga ook zeker nog flink wat aan m'n conditie doen. Ga er gewoon voor trainen (en gunstige bijkomstigheid is natuurlijk dat het ook goed voor je is,haha).

• Subscriber

FJ.....een houten motortje lijkt me niet zo snel gaan.....vraag het wel aan de buurman op de camping, werkt op schiphol, repareren en controleren motorenboeings en zo...dusssss.....hahahahaha

niet lopen in dublin en londen tina?? je bedoelt, je mag sprinten????:-)

gelsenkirchen, geweldig voor diegene die daar naar toe willen!!!!!:-))))

Het heeft ook zo zijn voordeel die trappen.

Ik heb (sorry) een zeer goede conditie en heb toen zoveel mensen hardlopend in kunnen halen dat ik vooraan stond met de laatste Vertigo tour, terwijl ik zekerniet de 1e was die naar binnen kon laugh.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...