Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

ohhh die ArenA, ik krijg er nog nachtmerries van.

Door een knieblessure kan ik niet heel hard rennen. Als ik dat doe kan ik niet meer de hele avond staan, laatst aan springen dus ik moet wel rustig aan doen.Tevens is mijn conditie ook niet optimaal, maar dat is mijn eigen schuld.

Dus de vorige tour was een drama met dat rennen, als ik er weer aan terugdenk pffff.

Heel eerlijk is het ook zo aan me voorbij gegaan hoe je moest lopen en waar er trappen waren... ik kan het niet meer voor me halen, ik was helemaal van hetpadje af toen ik eindelijk op de grond zat in het stadion hahaha.

Chelyn wrote:

Door een knieblessure kan ik niet heel hard rennen. Als ik dat doe kan ik niet meer de hele avond staan, laatst aan springen dus ik moet wel rustig aan doen. Tevens is mijn conditie ook niet optimaal, maar dat is mijn eigen schuld.

Dus de vorige tour was een drama met dat rennen, als ik er weer aan terugdenk pffff.

Heel eerlijk is het ook zo aan me voorbij gegaan hoe je moest lopen en waar er trappen waren... ik kan het niet meer voor me halen, ik was helemaal van het padje af toen ik eindelijk op de grond zat in het stadion hahaha.

Ik krijg met terugwerkende kracht medelijde met je !!!

En wat de knieblessure betreft, ik ben er net redelijk van 'genezen' en hoop er niet al te veel hinder door te ondervinden, zal er alles aan doen om tevoorkomen dat mijn knie mijn avond gaat verknallen. Maar ja soms kun je er weinig tot niets aan doen.

• Subscriber

anyanka wrote:

Hallo allemaal!

Ik kom even melden dat ik ook de kaartjes binnenheb voor de 20e!!! Idd foeilelijk, maar ach, het gaat om het concert!!
wink.gif

Ben er weer vandoor, ga zo kickboksen met een vriendin!

Innderdaad zijn de kaarten er niet mooier op geworden. Ticketservice was sinds popmart ook slecht.

• Subscriber

Chelyn wrote:

Door een knieblessure kan ik niet heel hard rennen. Als ik dat doe kan ik niet meer de hele avond staan, laatst aan springen dus ik moet wel rustig aan doen. Tevens is mijn conditie ook niet optimaal, maar dat is mijn eigen schuld.

Heel eerlijk is het ook zo aan me voorbij gegaan hoe je moest lopen en waar er trappen waren... ik kan het niet meer voor me halen, ik was helemaal van het padje af toen ik eindelijk op de grond zat in het stadion hahaha.

Mensen die renden werden tegengehouden ... ze moesten wandelen. Ben gewoon rustig 2 dagen gaan wandelen en het kwam goed, alleen die verdomde trappen het veldop is balen. Dus gewoon rustig lopen en het komt goed.

• Subscriber

volgende week vrijdag dus verkoop!

ik laat het aan me voorbij gaan......vind het voldoende zo.....en midden in vakantie...hoewel we wel in NL blijven..;-)

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...