Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

• Subscriber

ja hoor, vanmorgen om 7u vertrokken om de files voor te zijn.

en dank je wel :-)

we waren ons tijdens de rit aan het afvragen of we - als we om 4u hier vertrekken - op tijd aan de Arena kunnen geraken. rekening houdend met files en zo.normale reistijd is zowat 3u. maar ik zou wel antwerpen door moeten midden in de avondspits én tot aan de Arena. hoe erg zijn de files?

GA is dan natuurlijk niet te doen, ik ben niet van plan om helemaal achterin te staan.

ach, het is natuurlijk helemaal gek op die manier. het zijn al jullie berichten en kriebels de me helemaal gek maken :)

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

Sorry als het wat vervelend eruit kwam, ik had het nl. zelf absoluut ook niet verwacht.

Daarom heb ik mijn horizon aan A'dam 1 gegeven. Achteraf dus onnodig!

Mijn vermoedens zijn dat NLOTH op dit moment niet goed genoeg wordt gewaardeerd. Misschien ook niet heel erg, het zal sowieso een feest worden wat mij betreft.Maar hoewel ik de nieuwe cd prachtig vind, ik ben ook benieuwd hoe zich deze nrs. tijdens een live concert zullen voelen tussen Streets en One...

hanshe wrote:

Sorry als het wat vervelend eruit kwam, ik had het nl. zelf absoluut ook niet verwacht.

Mijn vermoedens zijn dat NLOTH op dit moment niet goed genoeg wordt gewaardeerd. Misschien ook niet heel erg, het zal sowieso een feest worden wat mij betreft. Maar hoewel ik de nieuwe cd prahtig vind, ik ben ook benieuwd hoe zich deze nrs. tijdens een live concert zullen voelen tussen Streets en One...

Wat ik tot nu toe heb gezien van ze live vond ik het wel heel erg goed overkomen.

Nummers als Breath en Magnificent zijn prima live nummers en ik vind Bono de beste stem sinds jaren hebben.

• Subscriber

hanshe wrote:

Mijn vermoedens zijn dat NLOTH op dit moment niet goed genoeg wordt gewaardeerd. Misschien ook niet heel erg, het zal sowieso een feest worden wat mij betreft. Maar hoewel ik de nieuwe cd prachtig vind, ik ben ook benieuwd hoe zich deze nrs. tijdens een live concert zullen voelen tussen Streets en One...

Nou geloof me, GOYB en Magnificent klinken geweldig live!!

• Subscriber

spanish eyes girl wrote:

hanshe wrote:

Mijn vermoedens zijn dat NLOTH op dit moment niet goed genoeg wordt gewaardeerd. Misschien ook niet heel erg, het zal sowieso een feest worden wat mij betreft. Maar hoewel ik de nieuwe cd prachtig vind, ik ben ook benieuwd hoe zich deze nrs. tijdens een live concert zullen voelen tussen Streets en One...

Nou geloof me, GOYB en Magnificent klinken geweldig live!!

Jij kunt het weten smile.gif !!!!!

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...