Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

• Subscriber

Chelyn wrote:

Ik denk dat het ook wel goed zit maar toch maak ik me een beetje zorgen,aard van het beestje hoor moet me altijd wel ergens druk om maken. Vind het wel raar dat wij wel een bevestigingsmail hebben gehad en mijn ma voor die beiden bestellingen niet.

En dan ook nog eens de kaarten voor de 20e waar ik wel mail van heb maar die staat weer niet bij mijn orderhistorie. (las al dat meer mensen dat hadden die zich voor de presale al bij eventim hadden geregistreerd)

Ben pas echt gerust als alles binnen is hier.

Goeiemorgen allemaal:-) bij de presale hoefde je ook niet in te loggen, dus dat kan gewoon ook niet bij je orderhistorie staan. Heb voor de gewoneverkoop gisteren toch maar e-tickets gedaan........wat je hebt dat heb je:-))

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik had het zelfde. Ik heb een mail gestuurd naar Eventim. Die hebben het heel snel opgelost.

Chelyn wrote:

Ik denk dat het ook wel goed zit maar toch maak ik me een beetje zorgen,aard van het beestje hoor moet me altijd wel ergens druk om maken. Vind het wel raar dat wij wel een bevestigingsmail hebben gehad en mijn ma voor die beiden bestellingen niet.

En dan ook nog eens de kaarten voor de 20e waar ik wel mail van heb maar die staat weer niet bij mijn orderhistorie. (las al dat meer mensen dat hadden die zich voor de presale al bij eventim hadden geregistreerd)

• Subscriber

Haha ja zo is het wel, printer hier is kapot, niet aan gedacht om even een nieuwe te halen voor gister.

Klopt idd wat je zegt over het niet hoeven inloggen, dus het kan er idd niet bij staan. heb de bevestiging van de presale kaarten en het is betaald dus het zitwel goed. :)

@ Uniek, ik zal straks ook eens een mailtje sturen naar eventim. wink.gif

• Subscriber

Chelyn wrote:

Het zal vast goed zitten maar ik snap je wel....ben ook altijd zo'n stresskip met dit soort dingen hahahaha. Anders mail je ze morgen toch even om na tevragen of het goed zit ?? Ik heb met m'n presalekaarten ook dat ze niet in de orderhistorie staan en toen in eerste instantie niks van m'n ccafgeschreven was heb ik ook maar ff gemaild. Kreeg eerst een standaardmailtje terug (waarvan ik nog schrok want daarin staat dat als er niks in jeorderhistorie staat je zo snel mogelijk moet proberen opnieuw kaarten te bestellen) maar het was al 's avonds laat en de volgende dag kreeg ik een mail datm'n order gewoon verwerkt was !

• Subscriber

zo is het pas echt opgelucht ademhalen als alles op de deurmat valt:-) Maar heb er wel vertrouwen in dat het goed komt:-).

Toch wil ik nog wel ff kwijt...........dat zowel deze presale en toch ook de gewone verkoop soepeltjes is verlopen. Dat je soms een wachtrij krijgt of erafwordt gekickt is wel frustrerend.............maar ja wat wil je met een zo'n 120.00 malloten die allemaal op het zelfde moment proberen in te loggen of tebellen:-)))) volgens mij is daar geen server tegen opgewassen. Heb mezelf verbaasd gisteren over mensen in de omgeving die kaarten wilde hebben en denken datdit "zomaar" even gaat. Niet even erin verdiepen waar kaarten besteld kunnen worden en wat ze gaan kosten en hoe je je kunt voorbereiden op zo'nverkoop........maar ja zal wel aan mij liggen:-).

Allemaal een mooie zondag.........heb hubbie beloofd een redelijk U2 vrije dag te hebben:-))

Hier gisteren ook heel hectisch. In eerste instantie lukte het om maar 1 tribunekaart voor het eerste concert te bemachtigen. uit eindelijk heb ik tochveldkaarten weten te bemachtigen voor het veld welliswaar de 2e dag.

Nu nog kaarten voor Barcelona zien te bemachtigen. Ik heb hier een presalecode ik begrijp alleen nog niet hoe het allemaal werkt. Iemand hier suggesties??

Die tribunekaart gaat overigens naar een liefhebber voor de normale kost prijs. Of ruilen voor Barcelona.

Yra66 wrote:

zo is het pas echt opgelucht ademhalen als alles op de deurmat valt:-) Maar heb er wel vertrouwen in dat het goed komt:-).

Allemaal een mooie zondag.........heb hubbie beloofd een redelijk U2 vrije dag te hebben:-))

Yvonne, ben het helemaal met je eens! Maar denk ook echt wel dat het goed komt, heb 50-50 kaarten gedaan, post en e-tickets, dus heb al iets in handen!

En mijn echtgenoot snakt ook naar een U2 vrije dag.....gelukkig is hij vandaag aan het werk in Leeuwarden! LOL:-) Betekent echter wel dat alle huishoudelijketaken vandaag voor mij zijn...blehhhhh...zet wel even een muziekje op........:-)) Tot later wellicht! Prettige zondag allemaal!

• Subscriber

uniek wrote:

Hier gisteren ook heel hectisch. In eerste instantie lukte het om maar 1 tribunekaart voor het eerste concert te bemachtigen. uit eindelijk heb ik toch veldkaarten weten te bemachtigen voor het veld welliswaar de 2e dag.

Nu nog kaarten voor Barcelona zien te bemachtigen. Ik heb hier een presalecode ik begrijp alleen nog niet hoe het allemaal werkt. Iemand hier suggesties??

Die tribunekaart gaat overigens naar een liefhebber voor de normale kost prijs. Of ruilen voor Barcelona.

http://www.u2.com/tour/index/ staan ook FAQ

• Subscriber

Heeij hallo ...

Een U2 vrije dag ... echt raar :)))

Wat was het heftig gister! Maar zo happy dat het goed is gekomen!

Nog ff wachten op Denis zijn definitieve excel van wie allemaal waar heen moeten qua kaartengeruil, ook weer een leuk evenement ...

Jullie meoten ff rustig aan doen deze dagen en alle krachten sparen voor de pré sale Dublin!

En Tina welcome back!!!!

Ondanks U2 stress gemis wel een erg fijne vakantie gehad?

Fijne zondag allemaal!!!

(en de zon schijnt alweer - HEERLIJK)

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...