Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

• Subscriber

nope! we zitten een beetje vast met pascal z'n werk hé. opzeg loopt tot eind juli ... weet niet of hij in augustus al werk zal hebben en zo ja, dan loop jeniet direct weg voor 2 weken hé. ik hoop dat een tour in 2010 niet enkel een gerucht is.

en hoe zit het met jullie plannen?

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

JR, ik weet nog niet of ik mee ga naar Cardiff, tickets vanuit amsterdam zijn al behoorlijk aan de prijs €208 (KLM), naar Bristol kan nog voor €79 met Easyjet.

• Subscriber

tina, amsterdam 1 (met gaby of bas).

en naar dublin. wohooooooo!

voor de rest, richt ik mijn pijlen op 2010. kijken wat dat voor moois gaat brengen!

alhoewel het me ook heel leuk lijkt om las vegas te gaan.

vraag me niet waarom. haha!

clip van u2, denk ik.

• Subscriber

gloria002 wrote:

Cardiff is 'hot' dezer dagen
:D

ben er nog niet geweest. we zijn tot nader order in Bath altijd naar beneden afgeweken. nooit naar boven dus ...

Mijn zomervakantie brengt mij ook 2 dagen in Bath ..... tot 19 juli......

• Subscriber

Cardiff is hier van het lijstje geschrapt. Te dicht op onze eigen vakantie en vliegtickets zijn behoorlijk prijzig.

Maar het Engelse land trekt wel dus maar even kijken of er nog andere opties zijn, bijvoorbeeld Sheffield. En ook hier veel hoop op volgend jaar.

• Subscriber

ik zit ook over een 3e bestemming te denken na Amsterdam (2x) en Dublin. Dinsdagmiddag, als Dublinkaartjes hopelijk (please!!) binnen zijn, ga ik daar eens eenbesluit over nemen. Cardiff, Glasgow of Barca? Weet het nog niet.

• Subscriber

Milaan - Amsterdam - en hoop op Polen

Wel leuk als er ineens veel naar Cardiff gaan ;)

Altijd lastig plannen hè Jacq zo midden in de zomer, met ook nog je eigen vakantie ...

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...