Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Thanks Natasja!

Ik had inderdaad de faq niet gelezen. Ik begrijp het nu helemaal. Ben benieuwd wanneer daar de voorverkoop begint.

natasja wrote:

Achtung327 wrote:

natasja wrote:

uniek wrote:

Hier gisteren ook heel hectisch. In eerste instantie lukte het om maar 1 tribunekaart voor het eerste concert te bemachtigen. uit eindelijk heb ik toch veldkaarten weten te bemachtigen voor het veld welliswaar de 2e dag.

Nu nog kaarten voor Barcelona zien te bemachtigen. Ik heb hier een presalecode ik begrijp alleen nog niet hoe het allemaal werkt. Iemand hier suggesties??

Die tribunekaart gaat overigens naar een liefhebber voor de normale kost prijs. Of ruilen voor Barcelona.

staan ook FAQ

Hallo Natasja,

de code kun je gebruiken zodra de pre-sale van Barcelona begint (je krijgt hier ook bericht van wanneer je kunt bestellen)dan klik je via U2.com Barcelona aan en kom je op een site(weet niet welke dit is voor Spanje) hier moet je dan de code invoeren om te kunnen bestellen .Het wijst zich vanzelf.Ik heb ze afgelopen dinsdag mogen bestellen voor Amsterdam omdat ik Horizon lid ben.Scheelt een hoop stress.Gisteren was geen doorkomen aan.Succes

Nou ...Natasja (ik dus) weet prima hoe het werkt hoor hahahahaha. Ik had de link gegeven. Ene Uniek vroeg om de info !
  • Subscriber

hello!

Gaaf al die plannetjes...zo leuk. Er wordt weer lekker over U2 gekletst en een tour. Gewoon helemaal zin in zeg. Gaaf plaatje van Parijs JR. Grijs is misschienrolstoel?!?

En eigenlijk ben ik ook wel benieuwd hoe je vooraan komt?

En zie dat 20 maart nu vvk is van Dublin Bubblin. Dinsdag dus kaartjes binnenhengelen van presale verkoop.

Ad, ook van mij sterkte gewenst!

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...