Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

• Subscriber

Goedemorgen allemaal, vannacht weer een beetje normaal geslapen voor het eerst deze week. De rust komt weer een beetje terug. Nog niet helemaal, de kaartenzijn immers nog niet hier thuis.... :)

Net weer even op Mp zitten kijken, viel van mijn stoel van verbazing, niet normaal hoeveel kaarten er aangeboden worden. 1.123 aangeboden advertenties onderpop en 477 onder rock en metal op dit moment.

Wel een grote advertentie van livenation erbij, koop je kaarten bij ons 100% echt en gegarandeerd de laagste prijs staat er....

Maarja die zijn op dus dat schiet niet zo op.

Las wel dat u2fansunited inmiddels weer open is en men zo een 60 kaartjes "heeft" om te bemiddelen nu.

En wat ik dus ook weer las via hyves is dat er daar mensen schijnen te proberen kaartjes op te kopen voor de normale prijs,

bij fans die kaartjes over hebben door bijv dubbele bestellingen omdat ze met meerderen geprobeerd hebben zaterdag, en deze worden dan weer doorverkocht voorwoekerprijzen...

Ik heb ook dubbele kaartjes en kreeg gisteren via hyves ook meerdere berichten van mensen die nog naarstig op zoek zijn, ik wil sowieso wachten met dingenbeloven aan anderen tot ik ze in huis heb maar durf ze nu eigenlijk niet zomaar door te geven aan mensen die ik niet ken op bijv hyves. Straks worden diealsnog voor woekerprijzen doorverkocht.

Er zijn in mijn eigen omgeving wel via via nog diverse mensen die kaartjes zoeken waarvan ik zeker weet dat ze echt zelf gaan dus als die nog niets hebben alsde kaartjes hier binnen zijn dan gaan ze daarheen.

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

Oh ja ook nog zoiets, sprak buurtjes hier dit weekend over de voorverkoop. Die zijn er 20 en 21-7 niet dus die hebben zaterdag voor 216 euro per kaartje viaeen of ander ticketbureau kaartjes gekocht voor gelsenkirchen 03 augustus... :S

Net even gekeken en die kaartjes worden idd aangeboden bij diverse bureaus.

• Subscriber

Chelyn wrote:

voor 216 euro per kaartje via een of ander ticketbureau kaartjes gekocht voor gelsenkirchen 03 augustus... :S

Ben je dan ff mal zeg om dat neer te tellen!?!? En dan zeker bij een ticketbureau. T'is te hopen dat ze echt zijn...

• Subscriber

goedemorgen!!

chelyn, jemig wat een zonde geld voor je buren.....weten/wisten waarschijnlijk niet waar je voor normale prijzen tickets kunt kopen....zoals zoveel mensen denkik....

hadden ze het nu maar ff aan jou gevraagd!!:-))

en dat bieden.....leest het ook zo juul........wat een misleidend gedoe!!

was dat nou een actie van ticketmaster????

• Subscriber

Hallo, hallo!

Zoals jullie wel kunnen zien, ben ik nieuw!

Ik lurk hier zo af en toe, maar ben actiever op een ander u2 forum.

Ik heb kaartjes voor de show van 21 juli.

Een mooi moment om ook op dit forum tot actie (posten) over te gaan ipv te lurken!

• Subscriber

muis wrote:

mogge pieter!

dinsdagmorgen er ook bij???

Hey Ilona!

Jeps, ik had toch mail naar allemaal gestuurd? Heb alleen wel middagdienst, dus moet ook weer op tijd pleitos!

Er is trouwens, want zat even te surfen een update vwb laatste post!

1. Als je laatste berichtje hebt geplaatst en sluit computertje af

2. De volgende dit draadje ook weer binnen wilt komen, maar dan bij laatste berichtje (die je dag eerder had geplaatst), dan is de thermometer rood. Omdat ernieuwe berichtjes zijn (soms heel veel nieuwe berichtjes)

3. Klik erop (op die thermometer, die voor titel en zo staat)

4. Je bent bij jouw laatste berichtje en je kunt verder...

• Subscriber

Goedemorgen all!

Ad, gecondoleerd! en veel sterkte voor jou en je vriendin

Voor Pascal erg veel succes om half 2!

AIks van die dure kaarten is zo erg ... nou ja als ze echt zijn en ze ervan genieten ... ik gun het die ticketverkopers alleen zo ontzettend niet zo!

Gelezen dat zowel Dublin 1 als 2 in de verkoop gaat??? Dat is erg lekker qua pré sale en ruilen van de kaarten!

Ilona: Vertigo rood klinkt goed als wand ;)

Willy: als de lijst Amsterdam van Denis officieel is, ik heb wellicht dan ook nog kaarten over, als hij ze niet al bestemd heeft maar ik geloof het niet.

Daarnaast 1 zitplaats voor a'dam2 (die dure) en helaas maar 1, die is in beetje paniek besteld :) Niet heel praktisch maar als iemand hem wil ... roept umaar! (vak 119-rij 21 plaats 111)

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...