Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

• Subscriber

Heeft volgens mij alles te maken met de versplintering van allerlei diensten

Je kunt bellen via die, of die en die

Vroeger ging alles via KPN. Als er dus iets was, werden er meer lijnen beschikbaar gesteld.

Misschien kun je wel herinneren dat bij bepaalde TV programma's een nummer overbelast raakte. De rest van telefoonnummers bleef gewoon werken

Nu wordt het via via geloodst en raakt het poortje van die moet daarnaartie en die moet daarheen 'overbelast' en sluit! Zodat er geen gesprekken doorelkaar of overelkaar lopen

Tenminste, ik denk dat het zo gaat!

Geen idee of het zo is...

Ben te werk! (althans...broodjes nog smeren enzo...)

Leuke middag/avond en tot morgenochtend vroeg! Voor alweer een BIG DAY!

bye bye zwaai zwaai

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

bajanssen wrote:

wat iedereen hier wist en wat in het verleden vaker is voorgekomen is ook afgelopen zaterdag weer gebeurd. Er lijkt nog steeds geen systeem te bestaan dat een dermate grote vraag ineens kan verwerken. Dat is ook bekend bij een bedrijf als MOJO. Ik snap dan ook echt niet dat ze toch zo'n systeem gebruiken. Het is vragen om problemen en frustraties.

Waarschijnlijk zal het MOJO echt niks kunnen schelen: ze zijn de kaarten kwijt en snel ook. Daar draait het ze om en verder zal het ze worst wwezen wie de kaarten koopt. Of nou de "echte" fans gaan of bij wijze van spreken dagjesmensen. MOJO is de kaarten kwijt en heeft het geld binnen: op naar het volgende concert en de volgende bende in de voorverkoop.

U HEEFT JUIST GEANTWOORD EN GAAT DOOR NAAR DE VOLGENDE RONDE

laugh.gif

Allereerst een hele goede middag. Ben even bezig geweest om het weekend door te lezen maar het is gelukt happy.gif. Iedereen die kaarten heeft, congrats!

Ga ik even verder met het lijstje:

Muis = Ilona image

Veene1 = Patricia

Onefly = Sander

Hobbes = Miriam

Kootje = Ko

• Subscriber

raar artikel eigenlijk jr.......'s middags pas storing....???

ging iedereen nog ff bellen om te checken óf hun bestelling wel goed was of zo?? stresskippen....hihihihi......

dacht altijd dat de techniek voor niets stond........maar dit is te moeilijk? kost te duur ook waarschijnlijk, goed systeem....voor die paar keer dat er hiereen groot concert is...;-)))

idd, ken mojo het schelen!!

waarom heb ik als enige een ROFLMAO smiley achter m'n naam???? hahahaha

goed werk zo'n lijstje...:-))

• Subscriber

Bedankt voor het aanvullen van de namenlijst! Is toch wel fijn als ik en andere nieuwelingen die blijven plakken jullie gewoon bij naam kan noemen! :):)

Zal mezelf er ook even bijzetten haha!

Muis = Ilona

Veene1 = Patricia

Onefly = Sander

Hobbes = Miriam

Kootje = Ko

Ingelke = Edith

basjanssen = Bart

Chelyn= Bianca

De telefoonlijnen plat, moet niet gekker worden. Dit werkt gewoon niet zo dat ziet iedereen, behalve Mojo blijkbaar. Nou ja die zulen het niet willen zien.

Net eventim gebeld. Orders van zaterdag zijn goed verwerkt ook die waarvan geen bevestigingsmail van binnen was gekomen. De kaarten worden verstuurd per post.En nee, nog steeds ben ik er niet geheel gerust op. :P

edit bart op het lijstje gezet!

• Subscriber

spanish eyes girl wrote:

Juul, voor welke rij en stoel heb jij nog seats eventueel voor mij?

En wanneer moet je het weten??

Dit zijn de plaatsen:

Zuid H / 126 Rij:11 Plaats:80/81/82/83 -->126

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...