Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel 5

Recommended Posts

• Subscriber

ZO dan ... avond allemaal (sort of ...)

Die buitenlanders zijn echt goed met hun kaartjes!

Polen gewoon al binnen, nog voordat je uberhaupt gaat nadenken zo van goh wanneer zouden ze komen ...

Lekker!!!

Ook lelijke kaartjes maar wel met het logo erop, dat dan weer wel ...

nu nog een hotel, goh dat heb ik erg veel meer gelezen hier de afgelopen pagina's :)

Enneh ... ik wil zo graag van mijn dure 20 juli kaartje af ... volgens mij staatie overal al ... iemand nog iemand gehoord die die toevalligHEEEEEEEEEEEEEEEEEL graag zou willen :))) please

• Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

Ik zei gisteren dat de Late Show bij "Het Gesprek" wordt uitgezonden, maar dat is dus een tv- zender en geen programma, zoals ik dacht

Wij hebben het wel via de digitale maar weet ff niet of het in het extra pakket zit of in het gewone.

Anyway, voor degenen die het wel kunnen zien: het is straks om 19:45 en wordt herhaald om 23:30

Morgen en overmorgen zijn er nog 2 uitzendingen en ik denk de laatste 2 volgende week, maar die staan nog niet vermeld op de site van het gesprek.

Ik heb trouwens de rode loper gemist, maar dat wordt vanavond om 00:10 herhaald

• Subscriber

Hello,Hello

Goeiaaf

FeijJan, bedankt hij is binnen en nu nog die van overzee en we zijn weer compleet.

Eugenie mail even naar mijn pers;.mail adres, heb nog geen bericht ontvangen sinds gisteravond toen ik je terug gemaild heb!!!!!

uitzending gedeeltelijk gezien op de Belg

• Subscriber

patries, willy en ik nemen dit keer een GROTE koffer mee naar dublin.....

verleden jaar ging het net, 2 nachtjes dublin en alleen handbagage = klein koffertje.....

btw, boudewijn hoeft toch niet veel mee??wink.gif

wat moet je toch allemaal nog ruilen aan tickets paul....?? ik ben de draad kwijt....smile.gif

stevie, jr zit niet de 21ste....cor met partner en ik met m'n zoon wel....in vak 114!smile.gif

poolse tickets nu al binnen? mooi zo miriam!!

waar blijven die uit dublin????!!!!!

even geduld nog denk ik.....

wat leuk om even die beelden van brussel te zien op belgië 1 net!!

de witte bandjes...happy.gif

• Subscriber

ik dacht ook even 'huh, o ja, da's juist, de witte bandjes!!' toch maar mooi geflikt. lol

dublin is nog niet vertuurd - de mijne toch niet - ben daarstraks even de status van m'n tickets gaan nakijken

het zijn moeilijke tijden om kaartjes te wisselen. ik vind maar niemand die Wembley heeft en die Dublin wil

?!

• Subscriber

gloria002 wrote:

ik dacht ook even 'huh, o ja, da's juist, de witte bandjes!!' toch maar mooi geflikt. lol

dublin is nog niet vertuurd - de mijne toch niet - ben daarstraks even de status van m'n tickets gaan nakijken

het zijn moeilijke tijden om kaartjes te wisselen. ik vind maar niemand die Wembley heeft en die Dublin wil

?!

Snap je toch niet?????

• Subscriber

circuitbandit wrote:

Miriam ...misschien samen met de veldkaart verkopen ?? dan kan diegen de zitplaats weer verpatsen ...

staat ie al op www.u2tix.info ?? werkt heel ok daarooo

de mijn staat er ook ... ik ben weer op zoek ...

Dag Paul :)

Die site had ik nog niet, zal eens zoeken hoe en wat qua verkoop daar ;)

Heb ook al bedacht samen met die veldkaart te doen, wacht nog een weekje, er borrelt wel her en der het een en ander geloof ik / hoop ik

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...