Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel 5

Recommended Posts

• Subscriber

JR01 wrote:

Voel me ziekjes. Verkouden. Moe. Zoals ik gisteren al zei; ik wil in een diepe winterslaap vallen en rond 19 juli weer wakker worden.

Sommigen van jullie weten wat mij deze weken bezig houdt qua werk (in het kort; mensen moeten ontslaan) en dat begint me nu een beetje te slopen....

Zucht.

Ik wil op een terrasje met (NU2F-)vrienden lekkere biertjes drinken en me geen zorgen maken om de dag van morgen.

JR, ik denk dat ik jou hetzelfde moet sturen als dat ik vorige week naar Willy heb gestuurd.

mail me je adres even!

• Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

Wauw, van het hele interview werd er wel geteld 60 seconden "nieuw" materiaal besproken. Wel leuk van die opnames uit Eze sur Mer. Juul, jij kon hemtoch?

Wat een scheetjes zijn het toch he?

Nu lekker naar bed. Welterusten allemaal!

• Subscriber

Chelyn wrote:

Goedenavond.. heb weer flink wat bij te lezen! Zo even aan beginnen, heb nog wel even de tijd tot 22:15
:)

Ik had ook nog een vraagje, ik weet niet meer hoe het ging zelf met de presale 2 weken terug. Maar is het mogelijk om met een code voor 1 concert evt 2 veld en 2 tribunekaarten in 1 bestelling dus met 1 code te doen?

Weet iemand dat?

Heb iemand met nog een code die evt Gelsenkirchenkaarten voor ons wil bestellen maar hij wil zelf tribunekaarten en wij veld vandaar.

Voor A`dam was dat idd mogelijk op 1 code veld en tribunekaarten boeken, maar voor Dublin en Parijs was dat niet mogelijk. Dit uit eigen ervaringandere steden weet ik niet.

• Subscriber

Hoi allemaal,

Allles onder controle op U2.com?

Hier nog een weekje doorpezen op het werk, deadline halen en vanaf volgende week weer relaxed! Kijk er nu al naar uit. Dan een beetje gaan voorgenieten van degescoorde U2 tickets.

• Subscriber

JR01 wrote:

Voel me ziekjes. Verkouden. Moe. Zoals ik gisteren al zei; ik wil in een diepe winterslaap vallen en rond 19 juli weer wakker worden.

Sommigen van jullie weten wat mij deze weken bezig houdt qua werk (in het kort; mensen moeten ontslaan) en dat begint me nu een beetje te slopen....

Zucht.

Ik wil op een terrasje met (NU2F-)vrienden lekkere biertjes drinken en me geen zorgen maken om de dag van morgen.

Dat is inderdaad een k*t klus JR. Zal helaas denk ik wel even doorgaan. Wel heel belangrijk dat je het soms even van je af moet zetten. En dan is een lekkerbiertje drinken een goed idee !!!!!!!!

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...