Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel 5

Recommended Posts

• Subscriber

hanshe wrote:

Zoals jullie weten zijn er ook andere bands op de wereld behalve U2...

Zoals bijvoorbeeld Talking Heads.

Gisteravond was ik in Utrecht bij een optreden van David Byrne, zanger (en veel meer) van die band.

Na een eenvoudige loop/renactie kwamen we helemaal vooraan terecht. Dat dat nog kan...

Echt uit m'n dak gegaan van Burning down the house en once in a lifetime, nummers uit mijn jeugdjaren.

Om ons heen veel 40 plussers, met wijkende haarlijnen, heel blij dat ik erbij was!

Kijk hier:

Die wijzende vent linksonder helemaal vooraan ben ik....

Bij U2 zal ik nooit meer zo vooraan komen.

Ha, was inderdaad geweldig ,ik was er ook bij gisterenavond en vooraan, een werkelijk fantasties concert. En het mooie is, 27 jaar geleden zag ikDavid Byrne voor het eerst, toen samen met de Talking heads in Leiden, enne welke band stond er toen in het voorprogramma....? Destijds ging ik voor U2. Benbenieuwd wie er dit jaar beter is, nog even geduld, ik heb veldkaarten dus vooraan moet kunnen

• Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

@oboema, leuk dat je er ook was, en dat van 27 jaar geleden... in Leiden was ik niet, ik zag U2 voor het eerst in Arnhem in 1981 en Talking Heads voor 'teerst in Belgie (en U2 was er natuurlijk ook) in 1984 (?)

Van de Werchter site kopieer ik : "Vier groepen bepalen de kinderjaren van Torhout-Werchter. Het zijn Talking Heads, Dire Straits, U2 en SimpleMinds."

• Subscriber

hanshe wrote:

@oboema, leuk dat je er ook was, en dat van 27 jaar geleden... in Leiden was ik niet, ik zag U2 voor het eerst in Arnhem in 1981 en Talking Heads voor 't eerst in Belgie (en U2 was er natuurlijk ook) in 1984 (?)

Van de Werchter site kopieer ik : "Vier groepen bepalen de kinderjaren van Torhout-Werchter. Het zijn Talking Heads, Dire Straits, U2 en Simple Minds."

maak daar maar 1982 van smokin.gif

Juul wrote:

BjornSarrau wrote:

HELP !!!

Gelsenkirchen

Door een fout tijdens mijn bestelling is ze niet doorgegaan.

Wat erger is is dat ik niet meer kan inloggen om nieuwe tickets te bestellen.

Probeer het via u2.com zelf. Ga naar tours en klik op Gelsenkirchen en vul je code in.

dit lukt ook niet ...

• Subscriber

BjornSarrau wrote:

HELP !!!

Gelsenkirchen

Naar de hotline van eventim.de te bellen gaf me enkel het antwoord dat ze er niets aan kunnen doen dat ik bij u2.com een nieuw paswoord moet vragen. Hoe kan dat snel??? :-s

Dear customer,

thank you very much for your request.

In the exceptional case that our web shop cancels your order automatically, usually you will receive a message via E-Mail.

Automatic cancellation is most often caused by invalid credit card details. Please be sure to enter the credit card number without spaces. Please double check whether you have entered both the credit card number and the control number (CVV) correctly.

In rare cases, enhanced security settings on you computer may make it impossible to pay by credit card. If this is the case, please use bank transfer for your payment (only possible for German bank accounts).

You have to order a new code from the fanclub.

Kind regards

Your eventim.de-Serviceteam

onmiddellijk U2.com contacteren!!! bel of mail en stuur een bericht aan alle moderators!!!!

• Subscriber

BjornSarrau wrote:

Juul wrote:

BjornSarrau wrote:

HELP !!!

Gelsenkirchen

Probeer het via u2.com zelf. Ga naar tours en klik op Gelsenkirchen en vul je code in.

dit lukt ook niet ...

omdat de hele transactie doorlopen is lijkt het alsof je code gebruikt is. de enige die hem kan deblokkeren is u2.com!

contacteer de mods NU! je zult geduld moeten hebben tot ze wakker zijn, ze zitten nl in US en de Westkust is daar nu nog altijd 5u vroeger dan hier. nog nietwakker dus.

• Subscriber

...oboema, het was wel degelijk 31 oktober 1981, Stokvishal Arnhem.

En ik kocht daar een U2 t-shirt voor 10 gulden.

Het was een onvergetelijke ervaring voor een 17 jarige...

Trouwens oboema, was jij idd die kaalhoofdige met bril die helemaal uit z'n dak ging? Geweldig, je hebt echt genoten! (Dat zei mijn meegenomen vriendin ookover mij, krullende 45-er)

• Subscriber

hanshe wrote:

...oboema, het was wel degelijk 31 oktober 1981, Stokvishal Arnhem.

En ik kocht daar een U2 t-shirt voor 10 gulden.

Het was een onvergetelijke ervaring voor een 17 jarige...

Trouwens oboema, was jij idd die kaalhoofdige met bril die helemaal uit z'n dak ging? Geweldig, je hebt echt genoten! (Dat zei mijn meegenomen vriendin ook over mij, krullende 45-er)

Same here, Hanshe, mijn 2e concert ooit en ik was completely flabbergasted. Toen al maakt u2 veel indruk op mij,maar van die t shirts, dat weet ikniet meer. Volgens mij had ik toen geen geld genoeg om er een te kopen haha

En nee Hanshe, ik was niet de kaalhoofdige met bril maar die kaalhoofdige zonder bril, ik stond vlak bij degene van het filmpje op You tube ...

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...