Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel 5

Recommended Posts

• Subscriber

Bedankt voor het doorgeven van de kosten voor Dublin.

Jeetje wat een zootje met Zagreb. Verwacht je toch niet met de presale. Sukses verder!

Metallica in Ahoy zeker? Leuk, maar ik laat deze schieten. Liever nog een keertje extra naar U2..

• Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

gloria002 wrote:

Hawkmoonnl wrote:

Nou, ik heb nog 70 veldkaartjes voor Zagreb in de aanbieding.................iemand?

lol. niet echt.
roll.gif

bon, mocht je nog hulp nodig hebben om te communiceren met Zagreb dan wil ik dat ook vragen aan Bo hoor. je roept maar.

ondertussen ga ik m'n bedje in rollen. slaap lekker!

Ik kijk morgen nog even wat er dan allemaal staat Tina, kom erop terug. Een vertaalster zou wel wenselijk zijn, hoe ga ik dit uitleggen??

adanja wrote:

Metallica in Ahoy zeker? Leuk, maar ik laat deze schieten. Liever nog een keertje extra naar U2..

ja klopt.....op de valreep toch nog een kaartje voor een schappelijke prijs kunnen scoren. ik heb verder een hoop concerten op de agenda maar weinig variatiedus ja......1x ac/dc, 1x metallica, 1x milow, 7x bruce & 5x (hopelijk) u2.... de variatie begint wel wat te komen :-)

ik heb verder niet veel terug gelezen hier ....dus excuses maar fj...ik ben nog steeds sprakeloos....het concert is wel pas over een paar maanden dus hopelijkkan er nog wel iets geregeld worden.....succes in ieder geval!

en nu ga ik (ook) maar slapen.....tot gauw allemaal!

• Subscriber

FJ, gefeliciteerd met je 70 kaarten voor Zagreb!

jeemig man, wat een ellende. En de andere presales liepen zo vlot

Denis, Gefeliciteerd met je Metallica kaartje

Ik heb zojuist een vakantie naar Rhodos geboekt. 10 dagen van 30 juli t/m 8 augustus. Thuis nu ook iedereen tevreden haha. En voor het eerst naar eenkindvriendelijk hotel. Tja hoort erbij nu he, met een keintje erbij.

Zit er overigens wel over na te denken om nog kaartjes voor Barcelona te gaan scoren. Eventueel voor het 2e concert dat ik nog wel verwacht. Of toch vrijdagmaar proberen GA te scoren voor Wembley 2. Pffffff. Kosten wegen ook mee (na 2x A' dam en 2x Dublin).

• Subscriber

Ben overigens wel benieuwd hoe de twee gaten in de tour nog opgevuld gaan worden. Zit namelijk toch nog een redelijke tijd tussen 30 juni en 7 juli en 6 aug en10 aug. Wellicht 2e concert Barca en 2e concerten polen/zagreb. Of toch nog Brussel, Madrid, Wenen??

• Subscriber

Oh gelukkig ben ik niet de enige gek :-)

Voorlopig ga ik een keer of 6 naar U2 en misschien nog wel meer.

Normaal heb ik ook wat meer variatie in concerten, maar heb nog niet zoveel gezien waar ik verder heen zou willen.

In april ga ik wel naar Lenny Kravitz in Antwerpen.

Ga zo ook maar afsluiten hier.

• Subscriber

Nee je bent echt niet de enige gek hier. Stikt ervan hoor!

Ik ga proberen 5x te gaan. Dus nog 1 concerten erbij na de reeds geplande dublin 1 e 2 en amsterdam 1 en 2. Zal barca of londen worden. Kan als ik wil ook naarsan siro, maar dat sla ik even over. Ach ja, zal er nu eens even over gaan nadenken in bed.

Wesi Black wrote:

Jeetje, dat is zeker een puinhoop FJ!

Ben er wel een beetje HELEMAAL klaar mee. Morgennacht start reguliere voorverkoop....... Heb nu zo iets, bekijk het maar. Desnoods rij ik wel zonder kaartjevan Chorzow naar Zagreb. Heb hier geen zin meer in.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...