Jump to content
Sign in to follow this  
Hawkmoonnl

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel 5

Recommended Posts

adanja wrote:

Jacqueline wrote:

Ach wat sneu voor Oscar maar ook voor Suus. Gecondoleerd met je pc. Is je aanval voorbij nu? Verschrikkelijk is dat he?

Voor de liefhebbers hier wel een leuke aanbieding denk ik:

Hmmm probeerde een linkje te plaatsen maar lukt niet, dan maar ouderwets knip- en plakwerk. Sorry.

Grappig, ik heb toen direkt na de popmart tour een foto bij hem besteld. Die was toen toch een heel stuk goedkoper.

Moest toen geen geld overmaken maar een kadobon opsturen
smile.gifAlleen is dit niet alleen maar een foto-afdruk. Lees het stukje maar wat erbij staat.

goedenavond!

- Edge beetje herrie maken in LA? Whaha...weacht maar tot hij z'n gitaar aansluit op z'n versterker!

- Red Tix ook gaaf! Voor degene die ze heeft! Ook gefeliciteerd...

- Denis, Cardiff ruilen voor Wembley?

- Mooie foto's van de U2 veldjes...haha Lijkt het oppervalk van Wembley nu zo klein? Of is het inderdaad "lijkt"

Ga nog ff koffie drinken en straks naar het werk!

Dus, leuke avond allemaal

bye bye zwaai zwaai

Jacqueline wrote:

adanja wrote:

Jacqueline wrote:

Ach wat sneu voor Oscar maar ook voor Suus. Gecondoleerd met je pc. Is je aanval voorbij nu? Verschrikkelijk is dat he?

Voor de liefhebbers hier wel een leuke aanbieding denk ik:

Hmmm probeerde een linkje te plaatsen maar lukt niet, dan maar ouderwets knip- en plakwerk. Sorry.

Grappig, ik heb toen direkt na de popmart tour een foto bij hem besteld. Die was toen toch een heel stuk goedkoper.

Moest toen geen geld overmaken maar een kadobon opsturen
image
Alleen is dit niet alleen maar een foto-afdruk. Lees het stukje maar wat erbij staat.

Ja ik heb het gezien. Voorlopig heb ik afgelopen week even genoeg geld aan U2 uitgegeven..

Jacqueline, je bent vast taart en een borrel aan het nuttigen, maar nog gefeliciteerd met je hubby!

ben ondertussen weer bijgelezen. er zijn weer tickets gescoord, gefeliciteerd!

Morgen dus de presale voor Barcelona en aanstaande dinsdag (24/3) start de presale voor Gelsenkirchen, Berlijn en Zagreb. Daarna zit het er voor 'ons'europeanen op en mogen de amerikanen zich druk gaan maken laugh.gif.

Zojuist al wel een hotel in Katowice geboekt, voor er meer mensen op dat idee komen of de prijzen omhoog schieten....

Jacqueline, gelukkige verjaardag voor Mars! (zelfde dag als m'n moeder :))

ik ga nog ff filmpje kijken, doeg!!

Zou Irma de nieuwe clip van Adam in zijn ochtend badjas al hebben gezien? Waarschijnlijk wel hé en ligt ze sinds die tijd te ijlen op dekeukenvloer..................loll

hihi, FJ.

moeten we dan niet even een hulptroepen naar vertigoroad 40 sturen?wink.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...