Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel 5

Recommended Posts

• Subscriber

@hansellen: het tijdsverschil met New York is 6 uur. Het is daar 6 uur vroeger dus als de verkoop daar om 10 uur 's morgens begint is het hier 16:00 'smiddags.

Dat is het voordeel van het internet: je kan nu ook heel gemakkelijk voor dat soort concerten kaartjes bestellen.

Ik zou willen dat ik er heen kon, ben helemaal gek van die stad. Succes en als je kaarten heb probeer er dan wat langer te zijn om ook de stad te bezoeken.

groeten

Bart

• Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

Wesi Black wrote:

Goeiemiddag allemaal!

Vandaag nog lekker een dagje vrij. Vanochtend op controle bij de internist (alles goed, over een half jaar terug) en straks mijn skies wegbrengen.

Het leuke van de Dolomiti skipas is, dat als je weer thuis bent kunt kijken hoeveel en waar je geskied hebt.

Ik heb deze keer 116 km afgelegd.

Gemiddeld hebben we 22 tot 26 km per dag geskied. Met een uitschieter van slecht 4 km op de woensdag, toen hebben we veul cappuccino en bombardino gedronken en van het zonnetje genoten!!!

hoeveel km je geskied hebt? hey, da's leuk!! nog nooit van gehoord!

hmmmm ... bombardino's ... *kwijl* happy.gif

lekker serietje foto's Natasja :-)

• Subscriber
Juul wrote:
natasja wrote:
Juul wrote:
natasja wrote:
Paul, Noorderlicht 010 klinkt waanzinnig maar ik ben juist komend weekend meer in de buurt van Juul dan in de buurt van Rotterdam roll.gif
  • Subscriber

Fijn dat jullie de foto's leuk vinden. Het was ook even echt genieten met die meiden op het strand ondanks dat ik me beroerd voelde. En fototoestel gaat nuecht overal mee he !! Ben zo blij met m'n nieuwe speledingetje (dus na komend weekend komt hier weer een stortvloed van foto's hahaha)

• Subscriber

[dienstmededeling]

Is het al 20 juli?

Zo nee, dan wil ik in een diepe winterslaap vallen. Maken jullie me op tijd wakker (laten we zeggen, 19 juli ofzo?)

[einde dienstmededeling]

• Subscriber

JR01 wrote:

[dienstmededeling]

Is het al 20 juli?

Zo nee, dan wil ik in een diepe winterslaap vallen. Maken jullie me op tijd wakker (laten we zeggen, 19 juli ofzo?)

[einde dienstmededeling]

nog plaats over in je winterhol? djeezzz, wat een trutweer~!!

• Subscriber

helaas jr, maak je aanstaande woensdag alweer wakker!!LOL

zeker leuke foto's natasja!!!

blijven foto's schieten!!!:-))

zo jammer dat je ze hier alleen nu in klein formaat kunt plaatsen, hoewel niet iedereen daar mee eens is....:-))

lukt het willy, vakantie boeken??

voor wanneer? in augustus ergens?

nou, alle m'n tickets zijn betaald en/of verrekend hier....:-)

totale kosten, 2 keer amsterdam (incluis kaartje voor levi), 2 keer dublin, 4 nachten hotel en vliegreis.....rond de 600 pleuris...

vind het wel meevallen eigenlijk.....;-)

maar het is voor mij alleen, dat scheelt...

• Subscriber

ja ilona ben aan het zoeken voor augustus.

de meisjes willen willen naar hetzelfde als vorig jaar, en het jaar daarvoor én !! haha!!

ik denk dat we via new york gaan vliegen. vanaf de us is het nl. heel goedkoop om door te vliegen.

heb nog zoveel miles, dus ff kijken wat wijsheid is.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...