Jump to content

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel 5

Recommended Posts

• Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

edgeplaytheblues wrote:

Ik ook enigszins bijgelezen, want een hondeweer hier in Enschede

En dan moet ik ook nog overwerken ...

Hier in Utrecht is het weer ook niet al te best...stort regen nu en ik ga over 25 minuten naar huis........op de fiets frown.gif

• Subscriber

Hier is de regen ook begonnen frown.gif Zou toch zo leuk zijn als het eens eenkeer een lange periode (van minimaal enkele weken) lekker weer zou kunnen zijn. We krijgen natuurlijk sowieso een mooie zomer maar als het weer ook weer eenseen keertje mee zou werken zou het helemaal perfect zijn. (we zijn nu echt op dutch niveau he.......klagen over het weer hahahahahaha)

• Subscriber

het is inderdaad takkeweer, maar die wind moet even alle winter restjes weg blazen en dan wordt het vast mooi weer. hoop dat jullie wel ook van een graadje of25-30 houden, met 18 graden neem ik geen genoegen hoor.

• Subscriber

veene1 wrote:

het is inderdaad takkeweer, maar die wind moet even alle winter restjes weg blazen en dan wordt het vast mooi weer. hoop dat jullie wel ook van een graadje of 25-30 houden, met 18 graden neem ik geen genoegen hoor.

Geef mij inderdaad ook maar 25-30 graden. 's Nachts de airco aan ....... heeeeeeeeerlijk smile.gif

• Subscriber

U2 4ever wrote:

M`n U2 Kaarten uit Parijs, wat een mooie start van deze maandag, was het maar 11 juli!!!

Oooh.....er is een jaar geweest dat ik om dezelfde reden niet kan wachten dat het 11 juli was!

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...