Jump to content

DEEL 6 DUTCH TREAT

Recommended Posts

• Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

nicolleke wrote:

2 belangrijke mededelingen

1. De lente komt eraaaaaaaaaaaaaaan ( zegt peter Timofeeeeeeeeef )

2. Als je een kind krijgt .. noem 'm Wim .. die naam is aan het uitsterven ( aaaaach ) en er is zelfs een boek over geschreven ( nou nou )

Haha, ja stond heel stuk over in de krant vandaag!!

Oja en goedesavonds !

Natas , alvast een fijn weekendje weg toegewenst !!

en dat gaat goedkomen met dublin 3 !! goeie actie Ilona en Willy !

'k moet morgenvroeg op controle bij de chirurg dus kan jullie niet mentaal bijstaan ( nou niet meteen opgelucht ademhalen he roll.gif)

• Subscriber

ik heb kaartjes voor de 21e. na 4 uur online, non-stop op de site proberen in te loggen. drama. maar het is mij gelukt om via de officiële kanalen aan kaartjeste komen. ik heb ze ook al in huis. uit Bremen? ik verkoop geen kaartjes, gaat mij nl. om de liefde voor de muziek. een kriem dat er ook mensen kaarten kopen,puur voor de handel en puur voor het geldelijke gewin. jammer. Avond!

• Subscriber

Waaaaaat, kom ik net thuis check mijn mail en dus ook mail van ticketmaster over gelsenkirchen.

Ik heb net tribunekaarten besteld... 2 stuks!

Nog geen mail binnen, zit te wachten. :)

Om een héél lang verhaal kort te houden. Uiteindelijk heb ik 35 orders geplaatst, goed voor ruim 100 tickets. Of te wel, ruim € 7000,-- ohwell.gif. Vreemd genoeg blokkeerde bij elke order het laatste (betaal)scherm met demededeling dat de creditkaart 'rejected' was. Of ik nu die van mij of iemand anders gebruikte, alles werd geweigerd mad.gif. Toch stonden al deze bestelling wel in mijn 'order historie'. Daar kwamik wat laat achter dus en alles was 'in behandeling', fraai dan. Uiteindelijk diep in de nacht de stekker van de pc met verwoestende kracht uit hetcontact getrokken frown.gif.

Vanochtend verslapen natuurlijk maar eenmaal op werk direct weer ingelogd om mijn order historie te bekijken. En ja hoor, gedurende de dag veranderde al mijnbestellingen in 'canceled'. Inloggen op webmail en tot mijn stomme verbazing stonden daar van uit het niets 2 'confirmations'. Huh???? Ik weet100% zeker dat ik telkens dat idiote 'creditkaart rejected' scherm heb gezien. Sterker, kan dat scherm blindelings uittekenen inmiddels.

Inmiddels zijn 33 orders 'gecanceled'. Kortom Tina, het groepsuitje gaat helaas niet door wink.gif. Bij twee orders staat echt 'payment accepted'. Tickets to be delivered.Heb inmiddels nog meer mail gekregen: dat er 1 maal 1 ticket en 1 maal 2 tickets worden opgezonden naar mijn huisadres. Creditkaartmaatschappij gebeld en erzijn inderdaad twee bedragen vanuit Kroatie afgeschreven.

Blij? Ja en nee, want door een misverstand heeft een vriend de code per abuis dezelfde dag ook gebruikt voor tickets Gelsenkirchen. Kortom, benieuwd of ditverhaal nog een staart(je) gaat krijgen.......

Hoe dan ook, vanavond nog wel veldkaartjes voor Berlijn gekocht. De ticketstress is voorbij, die voor mij (en Denis) ergens in januari al begon. De teller isblijven staan op 13 concerten. Waarom nu weer 13 wth.gif? Zeven maal Bruce en zes maal U2.

13?? Misschien toch nog.....................

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...