Jump to content

DEEL 6 DUTCH TREAT

Recommended Posts

• Subscriber

beetje doorzichtige naam hoor Denis!

ff wat melden

cathkel wrote:

--------------------------------------------------------------------------------

i contacted Ticketmaster.ie about this and they told me that the 6 ticket limit for Croke park covers all 3 shows not per show and if i bought more then 6through pre sale/general sale they would see it as a breach of conditions and would cancel my tickets :-(

its stupid but im not taking any chances

• Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ags [Edit]: None

via deze link kun je alvast kaarten bestellen op Eventim, voordat morgen heel Duitsland inlogt, wel maar 2 kaarten per persoon, maar je kunt volgens mij onbeperkt kopen.

Ik heb net in ieder geval nog 2 veldkaarten gescoord zonder presale code!

http://www.eventim.de/cgi-bin/Tinfo.dll?fun=TDetailB&id=KMU_NO_SESSION&doc=funktion/fun_deb_sta&key=315448$648524

• Subscriber

gloria002 wrote:

beetje doorzichtige naam hoor Denis!

ff wat melden

cathkel wrote:

--------------------------------------------------------------------------------

i contacted Ticketmaster.ie about this and they told me that the 6 ticket limit for Croke park covers all 3 shows not per show and if i bought more then 6 through pre sale/general sale they would see it as a breach of conditions and would cancel my tickets :-(

its stupid but im not taking any chances

Dat is een hele belangrijke mededeling !!!! Heb je het ook al in de mailgroep gegooid ?

Ik was trouwens alweer terug naar "huis" hoor (ben een type met heimwee dus kon echt niet langer wachten hahahahaha)

• Subscriber

cybermier wrote:

Veldkaarten Berlijn zijn ook uitverkocht!!!

Gaat dan wel rap zo he. Echt wel sneu voor wie het niet in de gaten had eyes.gif Maar, mogelijk gaat het nu om % van elke catagorie in deze pre-sale - en is de rest voor morgen 9 uur.

Wat zou er loos zijn, word steeds van de site gegooid, loopt niet erg soepel....

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...