Subscriber bajanssen 0 Posted April 16, 2009 Subscriber Share Posted April 16, 2009 na een drukke periode op mijn werk eindelijk weer tijd voor de echt belangrijke zaken.Mooi om te zien dat er nog steeds druk kaarten gekocht worden voor concerten all over the world. Nog leuker om te lezen hoe mensen helemaal gelukkig zijn methun kaarten voor concert #17 alsof het de kaarten voor hun eerste concert zijn.Bij mij blijft het bij 1 concert dit jaar en ik heb er echt heel veel zin in. Nog een dikke 3 maanden wachten maar met in die tijd 3 weken op vakantie komt datwel goed.Ben wel benieuwt wie in het voorprogramme komt de 21steBart Link to post Share on other sites
Subscriber dianavanb 0 Posted September 23, 2010 Subscriber Share Posted September 23, 2010 morries! had vanochtend geen internet verbinding. gelukkig is alles weer gefixed nu! volgens mij heb ik het gevonden we stonden bij jullie in de rij voor brussel gisteren groeten uit zeeland Link to post Share on other sites
Subscriber barbara1 95 Posted September 23, 2010 Subscriber Share Posted September 23, 2010 how did this thread end up here? Link to post Share on other sites
Recommended Posts