Jump to content

DEEL 6 DUTCH TREAT

Recommended Posts

• Subscriber

muis wrote:

mogge pieter!

bericht van brussel komt uit programma rode loper, eergisteren op tv geweest....

Aha...wist ik niet...

blij voor je dat je pc weer fatsoenlijk werkt!!:-)

Deze PC gaat naar junior. We hebben een nieuwe besteld. Mogelijk vrijdag klaar. Wel alvast een nieuw scherm (die wel naar de knoppen was) en Laptop moet opgestuurd worden naar Toshiba. Gelukkig nog garantie. Hopelijk geen kosten, want komt allemaal beetje tegelijk... isse niet leuk...

grijze ondergrond heb je als je niet ingelogd bent....tenminste, zo heb ik dat hier ook wel 's.....

Nou ik bedoel echt wat anders...zie plaatje hieronder

26-3-2009_-_u2com_zwart-grijs.png

• Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

Stevie wrote:

Stevie wrote:

muis wrote: stevie, jr zit niet de 21ste....cor met partner en ik met m'n zoon wel....in vak 114!image

Ik weet zo de rij + stoel nrs niet uit mijn hoofd, ik zal vanavond eens ff koekeloeren en het melden. Kunnen we zwaaien.

Rij: 21

Stoel 129 en 130

cor rij 10 meen ik.....

Wij zitten op rij 13 stoel 99 t/m 102

Schuin naar beneden zwaaien dus ....LOL

doen we zeker!!!happy.gif

81.gif

• Subscriber

aha pieter, iets donkerder grijs, beter dan zwart vind ik!

wat een geluk dat het nog in de garantie is, die laptop!

als het goed is heb je dan helemaal geen kosten, hebben ook onze vorige keer terug gestuurd, was perfecte service! weet alleen ff niet meer wel merk datwas.....

laptops zijn wat gevoeliger dan pc's over het algemeen...

leuk, zo'n VIP arrangement, maar duurrrrrrrr........

Kootje wrote:

Hmmm misschien toch de laatste tour?

Tja wordt dat niet elke keer geroepen.....!!??

Volgens mij hebben ze in 2007 of 2008 een 12 jarig contract gesloten met Livenation.

Lijkt me sterk dat ze dan nu de laatste tour zullen houden - als je het mij vraagt gaan ze over 4 jaar gewoon weer.

Dit is uiteraard ook gebasseerd op mijn 'hoop' - er zal inderdaad een keer een einde gaan komen eek.gif

• Subscriber

Onefly wrote:

Kootje wrote:

Hmmm misschien toch de laatste tour?

Tja wordt dat niet elke keer geroepen.....!!??

Volgens mij hebben ze in 2007 of 2008 een 12 jarig contract gesloten met Livenation.

Lijkt me sterk dat ze dan nu de laatste tour zullen houden - als je het mij vraagt gaan ze over 4 jaar gewoon weer.

Dit is uiteraard ook gebasseerd op mijn 'hoop' - er zal inderdaad een keer een einde gaan komen roll.gif

• Subscriber

Wembley Wembley Wembley Takkewembley

sjonge, ik krijg op geen enkele manier tickets te pakken voor Wembley, er is nu ns niemand die 2 GA's kan/wil ruilen met Dublin, niet te geloven! Ben heteen beetje moe en bedacht dat het mssn een leuk idee is om zaterdag 15 in wEmbley de rode zone op te zoeken. wat blijkt? ticketmaster heeft regeltje 137ingevoerd, als buitenlander kan je niet bieden op die rode zone tickets. gadervernondepitjes, een mens zou surpergefrustreerd raken!

ben nu op zoek naar iemand in UK of Ierland die wil bieden voor me ... heb Antoinette gemaild maar nog geen reactie terug gekregen (ja, allicht, dat mens zitniet bij d'r pc te wachten tot ze hoort van me. zou wel handig zijn anders, hihi)

hoe zit het hier met dublin 3 wensen? ik zag Juul opperen dat het mssn een goed idee is om een derde account te nemen. da's goed voor mensen wierhuishouden uit meer dan 2 personen bestaat. Doen mensen als je kunt!!! haal die boots code binnen en koop 4 tickets, we gaan ze nodig hebben!! Potvolkoffie hadik ook maar half kunnen denken dat dublin III een presale zou krijgen, ik had één van mijn codes zeker gehouden. grrr.

• Subscriber

fj, bo heeft gereageerd dat ze je gerust wil helpen, dat ze me een mailtje gestuurd heeft maar da's niet gearriveerd. mssn moet je haar rechtstreeks ffcontacteren? je vindt haar in de fruitcake club

o ja, msn nog wel zo handig als je weet dat haar zoo naam Wild Rose is tongue.gif

• Subscriber

Jemig wat een gedoe, als ik inlog ben ik steeds weer uitgelogd als ik hier op het forum kom. Wat een drama, na 10 minuten klooien lukt het nu weer. Pfff

Mijn losse tribunekaart voor de 21e is net opgehaald, koper blij en wij blij :)

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...