Jump to content
Sign in to follow this  
gloria002

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit!

Recommended Posts

muis wrote:

en we vinden het niet eens raar dat willy en gaby uren alleen hebben gestaan.....LOL

Niemand die daar over valt, uiteraard haha

muis wrote:

en we vinden het niet eens raar dat willy en gaby uren alleen hebben gestaan.....LOL

Ha ha daar denk ik nog niet eens over na. Er zijn ook wel eens een paar mensen die dagen voor de U2 studio hangen. Denk ik ook niet over na eek.gif

Geef Bono 100% gelijk. Heb het trouwens op audio staan, de uitzending werd helemaal niet stilgelegd en de presentatrice kon er ook hartelijk om lachen. Bonozei even later dat het een grapje was.

Hawkmoonnl wrote:

muis wrote:

Niemand die daar over valt, uiteraard haha

O! nu je 't zegt!

neen dus. roll.gif

hup met die peuk willy!! laugh.gif

gloria002 wrote:

uitbundig staan zwaaien? ja, is net iets voor Dallas om te doen. helemaal blij dat ze weer de hort op zijn. LOL

Ik zag Dallas ook een paar keer op de achtergrond staan bij het Roof concertje.

nu we het toch daarover hebben.

zou iemand het zien zitten om dat bewuste bestand op een cd-tje te knallen voor me? up en downloadlimieten :/

Ik word steeds van de site gegooid en moet dan weer inloggen. Bekend fenomeen? Kan mijn password wel dromen nu.

Bono is een Hond
bono.jpg

Had ik een aantal jaar geleden al eens op dit blog gewezen op de sluwe zakenman achter de als wereldverbeteraar poserende hypocriete l*l met de hondennaam Bono, nu laat hij zich wederom kennen als een als wereldverbeteraar poserende hypocriete l*l met een hondennaam.

Mijn 'grote vriend' Bono, de slimme zakenman (klik hier), is weer eens in het nieuws.Hij vindt namelijk dat hij teveel belasting moet betalen (klik hierr). En dat vind ikook, maar ik doe er niet hypocriet over…

Vervolgens lezen we dan dat zijn goede vriend Brian Eno het voor hem opneemt (klik hierrr). De producent die de nieuwe plaat van U2 heeft geproduceerd,was ook verantwoordelijk voor het grote succes van Coldplay met hun hit 'Viva La Vida'. Hij vraagt zich af waarom de oprechtheid en kennis van Bono zovaak in twijfel worden getrokken.

De vraag is dan, is Brain Eno zelf wel een oprecht en eerlijk mens? 'Viva La Vida' is namelijk een gejat nummer van gitaargodheid Joe Satriani (klik hierrrr).

En zo zien we maar weer hoe de ene hypocriete l*l de andere hypocriete l*l verdedigt.

Mijn tip voor mensen die Bono misschien niet als mens, maar wel als artiest kunnen waarderen:

GRATIS DOWNLOADEN DIE HAP! (dan hoeft 'ie ookgeen belasting over uw geld te betalen...)

Wat een sukkel die dit
heeft geschreven

Juul wrote:

gloria002 wrote:

uitbundig staan zwaaien? ja, is net iets voor Dallas om te doen. helemaal blij dat ze weer de hort op zijn. LOL

Ik zag Dallas ook een paar keer op de achtergrond staan bij het Roof concertje.

Jaaaaaaaaa, wil ik ook wel!

Heb nog niets er van gezien.

Ben ook nog niet bijgelezen.

Niemand die me dat kwalijk neemt toch??

Ook graag ff linkies plaatsen ajb?

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...