Jump to content

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit!

Recommended Posts

• Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

• Subscriber

Goeiemorgen FJ,

tja, het is al 3 dagen achter elkaar ongeveer 2 uur geworden voordat het bedtijd was. Ik had vandaag best even nog een uurtje langer willen slapen hahahaha

• Subscriber

spanish eyes girl wrote:

JR, heb net je roof top foto's bekeken.

Eerste foto, beneden, tussen twee pilaren (links), daar zaten wij.

Dat is inderdaad een mooi plekkie. Begin je al te beseffen dat je er echt bij was ? wink.gif

• Subscriber

Die foutmeldingen zijn wel irritant. Hij stopt dus met downloaden omdat de file ergens anders in gebruik is. Heb ik eerder gehad en toen wat instellingen vanGoogle Desktop aangepast en toen was het in orde. Blijkbaar draait er inmiddels weer software die op de achtergrond files checkt...........maar ja welkesoftware, ik heb het nog niet kunnen ontdekken ohwell.gif

natasja wrote:

spanish eyes girl wrote:

Dat is inderdaad een mooi plekkie. Begin je al te beseffen dat je er echt bij was ? roll.gif

natasja wrote:

Die foutmeldingen zijn wel irritant. Hij stopt dus met downloaden omdat de file ergens anders in gebruik is. Heb ik eerder gehad en toen wat instellingen van Google Desktop aangepast en toen was het in orde. Blijkbaar draait er inmiddels weer software die op de achtergrond files checkt...........maar ja welke software, ik heb het nog niet kunnen ontdekken
image

Ik zou het niet weten Natasja. Misschien een ander torrent plugje installeren?

• Subscriber

Hawkmoonnl wrote:

natasja wrote:

spanish eyes girl wrote:

Dat is inderdaad een mooi plekkie. Begin je al te beseffen dat je er echt bij was ? roll.gif

• Subscriber

Hawkmoonnl wrote:

natasja wrote:

Die foutmeldingen zijn wel irritant. Hij stopt dus met downloaden omdat de file ergens anders in gebruik is. Heb ik eerder gehad en toen wat instellingen van Google Desktop aangepast en toen was het in orde. Blijkbaar draait er inmiddels weer software die op de achtergrond files checkt...........maar ja welke software, ik heb het nog niet kunnen ontdekken
image

Ik zou het niet weten Natasja. Misschien een ander torrent plugje installeren?

Daar zat ik al aan te denken.....maar welke is dan ook goed, makkelijk, snel (ik heb nu azureus) ?

natasja wrote:

Hawkmoonnl wrote:

natasja wrote:

spanish eyes girl wrote:

Dat is inderdaad een mooi plekkie. Begin je al te beseffen dat je er echt bij was ? grin.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...