Jump to content

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit!

Recommended Posts

• Subscriber

En nu is de helft van mijn post ook al niet meer geplaatst... Duidt dit op een voortijdige afsluiting van mijn lidmaatschap??

Weet iemand waar ik mijn renewal date kan vinden???? Of hoe ik anders kan renewen?

• Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

• Subscriber

ML13 wrote:

Goedemorgen!!!

Willy, bedankt voor je verslag (al ben je nog een beetje van slag waarschijnlijk...
wink.gif
). Super dat je het hebt kunnen meemaken!!!

S***, krijg net een mailtje van U2.com dat ik opnieuw moet subscriben.......
HELP!!!
Ik dacht dat ik dat niet meer hoefde te doen... Alleen een paar keer mijn e-mail moeten bevestigen... Weet iemand waar ik mijn renewal date kan nakijken?????

Staat dat er letterlijk in dat jij "moet" subscriben? Ik had vandaag ook (voor het eerst btw) zo'n mail dat ik kan renewen, maar ik heb datdinsdagmorgen al gedaan en alles liep (gelukkig) perfect. Ook de datum tot wanneer mijn lidmaatschap geldig is staat op 2 maart 2010. Met andere woorden, iknegeer die mail gewoon want alles werkt en lijkt in orde. Ik had dinsdag ook een bevestigingsmail én een mail om m'n mailadres te bevestigen. In nog eenandere mail stond de code om opnieuw van een korting te genieten in de shop.

• Subscriber

oh, ok, misschien moet ik niet gelijk in paniek raken...

maar ik ook niet gerenewed, omdat ik begin november mijn lidmaatschap al had verlengd. maar waar kan jij zien dat je lidmaatschap geldig is tot 2 maart 2010?

• Subscriber

ML13 wrote:

En nu is de helft van mijn post ook al niet meer geplaatst... Duidt dit op een voortijdige afsluiting van mijn lidmaatschap??

Weet iemand waar ik mijn renewal date kan vinden???? Of hoe ik anders kan renewen?

Bovenaan (rects) bij "Profile", daar kan ik van mij dit lezen:

Your subscription is set to expire on : 02 March 2010

* Login Name: reggy

* Display Name (Your Community Name) : reggy

• Subscriber

ML13 wrote:

oh, ok, misschien moet ik niet gelijk in paniek raken...

maar ik ook niet gerenewed, omdat ik begin november mijn lidmaatschap al had verlengd. maar waar kan jij zien dat je lidmaatschap geldig is tot 2 maart 2010?

Gevonden? Bovenaan rechts staat PROFILE - WEBMAIL - SIGN OUT - HELP

Daar dus op PROFILE

In het scherm dat je dan krijgt staat rechts al jou gegevens die je eventueel kan aanvullen of verbeteren (zo stond de geboortedatum bij bijna iedereen ergensin 18honderd-en-zoveel)

Links daarvan zie je dan de info die ik in m'n vorige post geplakt had.

• Subscriber

reggy wrote:

ML13 wrote:

Thanx! ik heb het ook gevonden, maar kreeg eerst een foutmelding toen ik daarop klikte en werd helemaal van de site afgeknikkerd, dus kreeg effe niet zo'nlekker gevoel... frown.gif

Tweede keer ging wel goed en zie nu staan dat mijn lidmaatschap op 2 november 2009 afloopt... Pfffffffffffff, hele geruststelling... Al stress genoeg delaatste tijd...

• Subscriber

ML13 wrote:

reggy wrote:

ML13 wrote:

Thanx! ik heb het ook gevonden, maar kreeg eerst een foutmelding toen ik daarop klikte en werd helemaal van de site afgeknikkerd, dus kreeg effe niet zo'n lekker gevoel...
frown.gif

Tweede keer ging wel goed en zie nu staan dat mijn lidmaatschap op 2 november 2009 afloopt... Pfffffffffffff, hele geruststelling... Al stress genoeg de laatste tijd...

Dan zou je ook op alle andere dingen toegang moeten krijgen, zoals op het paid member forum en zo..

Hoe zit het intussen met Denis? Geraakt die al door het hele gedoe?

• Subscriber

Dan kan ik nu met een gerust hart de rest van het geouwehoer van gisterenavond/ vannacht bijlezen...

Door alle spanningen van de laatste paar weken was ik gisterenavond om 10 uur echt versleten, dus toen maar naar bed gegaan, maar helaas werd ik weer metkoppijn wakker... :-(

ga jij ook naar ACDC vandaag?

• Subscriber

reggy wrote:

ML13 wrote:

reggy wrote:

ML13 wrote:

Thanx! ik heb het ook gevonden, maar kreeg eerst een foutmelding toen ik daarop klikte en werd helemaal van de site afgeknikkerd, dus kreeg effe niet zo'n lekker gevoel...
image

Tweede keer ging wel goed en zie nu staan dat mijn lidmaatschap op 2 november 2009 afloopt... Pfffffffffffff, hele geruststelling... Al stress genoeg de laatste tijd...

Dan zou je ook op alle andere dingen toegang moeten krijgen, zoals op het paid member forum en zo..

Hoe zit het intussen met Denis? Geraakt die al door het hele gedoe?

Volgens mij is dat probleem bij Denis nog steeds niet opgelost... Ben benieuwd hoe lang ze daar nog voor nodig hebben. Mag toch hopen dat het ruim voor alleticketstress is opgelost...

• Subscriber

ML13 wrote:

Dan kan ik nu met een gerust hart de rest van het geouwehoer van gisterenavond/ vannacht bijlezen...

Door alle spanningen van de laatste paar weken was ik gisterenavond om 10 uur echt versleten, dus toen maar naar bed gegaan, maar helaas werd ik weer met koppijn wakker... :-(

ga jij ook naar ACDC vandaag?

Nee, ik ga niet naar AC/DC. Was er eigenlijk wel graag bij geweest, maar om de een of andere reden heb ik zelfs niet geprobeerd aan tix te geraken.

Vandaag dus die "pre"-release, jammer genoeg voor de organisator 2 dagen nadat NLOTH in de winkel ligt. Maar dat laten we maar beter niet aan onshart komen. Vele mensen van U2-Vlaanderen zullen daar ook zijn. Hoewel ik moet toegeven dat ik bij sommigen hun gezelschap mij niet op mijn gemak voel. Bij dedutchies was het in 2005 tijdens Vertigo-tour en nu nog altijd wel heel wat leuker vertoeven.

De vlaamse topic op dit forum is ook niet echt een succes te noemen, hoewel er veel vlamingen zijn die U2.com-member zijn.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...