Jump to content

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit!

Recommended Posts

• Subscriber

ML13 wrote:

reggy wrote:

ML13 wrote:

reggy wrote:

ML13 wrote:

En nu is de helft van mijn post ook al niet meer geplaatst... Duidt dit op een voortijdige afsluiting van mijn lidmaatschap??

Weet iemand waar ik mijn renewal date kan vinden???? Of hoe ik anders kan renewen?

Bovenaan (rects) bij "Profile", daar kan ik van mij dit lezen:

Your subscription is set to expire on : 02 March 2010

* Login Name: reggy

* Display Name (Your Community Name) : reggy

Thanx! ik heb het ook gevonden, maar kreeg eerst een foutmelding toen ik daarop klikte en werd helemaal van de site afgeknikkerd, dus kreeg effe niet zo'n lekker gevoel...
image

Tweede keer ging wel goed en zie nu staan dat mijn lidmaatschap op 2 november 2009 afloopt... Pfffffffffffff, hele geruststelling... Al stress genoeg de laatste tijd...

Dan zou je ook op alle andere dingen toegang moeten krijgen, zoals op het paid member forum en zo..

Hoe zit het intussen met Denis? Geraakt die al door het hele gedoe?

Volgens mij is dat probleem bij Denis nog steeds niet opgelost... Ben benieuwd hoe lang ze daar nog voor nodig hebben. Mag toch hopen dat het ruim voor alle ticketstress is opgelost...

Wat naar het schijnt net zo lang meer is. Achter 14 dagen zou het wel eens kunnen van dat zijn ... als de geruchtenmolen klopt.

Wat zeggen jullie bronnen eigenlijk over de data? Start de tour in Dublin (24, 25 en 27/7)? Of gaan ze eerst nog elders een showke geven?

• Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

• Subscriber

tja, zonder tix gaat het idd niet lukken om er bij te zijn... jammer, volgende keer beter zullen we maar denken dan... ik neem aan dat je bij U2 die"fout" niet gaat maken... ;-)

idd sneu voor de organisatie dat het album al in de winkels ligt. maar ja, nu kunnen jullie vanmiddag alvast oefenen met meezingen :-)

misschien komen er ook wel weer nieuwe leden vanmiddag waarbij je je meer op je gemak voelt... jammer dat bij jullie de band niet zo hecht is, maar gelukkigwonen wij ook niet zo ver weg :-)

en ik denk dat er nog vele nederlanders lid zijn hier, maar zich niet melden. als ze zich wel allemaal zouden melden en allemaal even actief worden als sommigehier, dan vrees ik helemaal voor de stabiliteit van U2.com........

• Subscriber

goedemorgen allemaal!!

reggy, heel veel plezier vandaag!!!

menu kaartje tijdje geleden voorbij zien komen...zag er leuk en lekker uit!

verslagje morgen????

veel plezier in leeuwarden fj, ging je nou lopen, weet het ff niet meer.......

Your subscription is set to expire on : 11 December 2009

* Login Name: muis

* Display Name (Your Community Name) : muis

If you would like to renew your subscription and get the limited edition double CD, 'U2: Medium, Rare and Remastered' : RENEW NOW

Update Your Profile

Welcome to the all-new U2.Com.

If you're a free member registered with the site or you are a paid-up Subscriber, please take a moment to update your profile information.

And if you're a paid Subscriber, we need to know we have your correct postal address - as that's where we will be sending you your subscriptionpackage.

snap er niets meer van moet je ondanks dat je lid bent tot dec 2009 nog renewen of niet?????????

• Subscriber

beetje koppijn van afgelopen week marjoleine???

nieuwe baan, huizenjacht?? niet gek hoor.......

wanneer ga je beginnen in zeist???

al op je werk verteld???

• Subscriber

Goedemorgen allemaal,

Ik ben Arie en nieuw hier, maar niet een nieuwe U2 fan, al sinds 1984.

Ik lees vaak met jullie mee en dacht laat ik ook eens een berichtje sturen.

Eindelijk gaan de mannen weer touren.

I Can`t Wait Any Longer!

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...