Jump to content

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit!

Recommended Posts

• Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

marian wrote:

hoihoi,

zo hee, moet geloof ik wel iets van 80 pagina's bijlezen... dus dat laat ik maar ff geloof ik!

vind het nieuwe album super!!! was het wachten wel waard! mn ouders waren er gisteren even en bij het eerste nummer zijn mijn vader: "wow ik krijg helemaal kippenvel, zo mooi! dat had ik niet verwacht."

favorieten zijn tot nu toe NLOTH, Magnificent, MOS, UC, Fez, Breathe, Cedars

lijkt me gaaf als ze opkomen tijdens het intro van Fez en de band begint te spelen en dan Bono: OOOOOOH!

en what's new here? denis nog steeds niet de ingang gevonden? ;-)

en heeft willy al haar verslag gepost! waaaauw, vind het zoooo gaaf dat jij er bij was willy!

zijn er verder nog dingen bekend geworden over de tour, data, presale enz.?

en hoe kun je hier PMen?

heel wat vragen, sorry :-D

hoop het nu weer wat bij te kunnen houden hier, ga nu ff de tuin in met op mn mp3.... :-D

doeiii

hoi marian!

ik was idd benieuwd wat je van het nieuwe album vindt....nu weet ik het ;-) ik merk dat velen hier UC liefhebbers zijn....ik moet zelf eigenlijk zeggen dat ikdat toch een van de mindere nummers op het album vindt maar goed...smaken veschillen gelukkig :-)

vwb ingang tot "beneden"....helaas....nog altijd niks :'-( volgende week dan toch maar gaan spammen in de prob thread en nog een paar officieleberichten versturen via "help" .....maar.....ik vind het super tof dat de nu2f ook "vakantie" komt vieren met mij happy.gif

Juul wrote:

Madsm wrote:

Zo mijn 21 km van vandaag zitten er weer op. Begin een goed gevoel te krijgen over City-Pier-City-loop over 2 weken.

De gemiddelde snelheid gaat elke week omhoog.

EN de rest van de dag lekker door zweten in de sauna.

Laters!

Voor mij 15,7 km in de halve marathon snelheid. Dus best redelijk. En dat voor de eerste keer na de carnaval.

knap hoor heren!! ik doe het je niet na maar ik wil toch best wel een sprintje met jullie trekken in dublin, a'dam en/of brussel tongue.gif

D2601 wrote:

Hey Denis! Ben idd weer aanwezig en niet voor maar eventjes. Heb nu meer tijd voor leuke dingen. Hoe gaat het met jou?

Welkom Arie!

hoi debi!! leukkkkk dat je er weer bent!! zo druk geweest joh? binnenkort toch weer stressen en druk hier hoor maar gelukkig is dat leuke drukte en stresssmile.gif

al een idee waar je allemaal naartoe ga (of wilt?)

verder gaat ie goed hoor. drukkie druk met van alles en nog wat en heel erg uitziend naar bruce en u2 deze zomer! gaat echt geweldig worden! :-)

Wesi Black wrote:

Joepie!!

Ik heb eindelijk mijn e-mail adres kunnen verifieren. Lukte steeds maar niet.....

mooi mooi! :-)

volgens mij is dat ook niet echt gelukt....kwam wel op de site maar als ik op verify (of zoiets) klikte bleef ie maar op dezelfde pagina hangen.

maar ik heb vandaag ook het mailtje van u2.com ontvangen. had er al over gelezen in de prob thread maar bij mij staat de renewal datum er gewoon goed in en hadde bevestigen e.d. ook gelijk in m'n mailbox toen ik verlengde afgelopen maandag.

dsmet wrote:

Juul wrote:

Madsm wrote:

Zo mijn 21 km van vandaag zitten er weer op. Begin een goed gevoel te krijgen over City-Pier-City-loop over 2 weken.

De gemiddelde snelheid gaat elke week omhoog.

EN de rest van de dag lekker door zweten in de sauna.

Laters!

Voor mij 15,7 km in de halve marathon snelheid. Dus best redelijk. En dat voor de eerste keer na de carnaval.

Zowel bij mezelf als bij mijn trainingsmaat draaide het van geen kanten. Na 1u5 de training gestaakt.

jammer.....maar goed....volgende keer zal het geheid beter gaan

ik las dat tina vanavond naar ac/dc gaat. ben heel benieuwd naar haar verslag......

13 maart ga ik erheen in ieder geval. heb er wel zin an uiteraard :-) en daarna kan ik ac/dc ook gelijk van mijn lijst "must-see" bands schrappen :-)

cockatoo wrote:

D2601 wrote:

Hey Denis! Ben idd weer aanwezig en niet voor maar eventjes. Heb nu meer tijd voor leuke dingen. Hoe gaat het met jou?

Welkom Arie!

hoi debi!! leukkkkk dat je er weer bent!! zo druk geweest joh? binnenkort toch weer stressen en druk hier hoor maar gelukkig is dat leuke drukte en stress
smile.gif

al een idee waar je allemaal naartoe ga (of wilt?)

verder gaat ie goed hoor. drukkie druk met van alles en nog wat en heel erg uitziend naar bruce en u2 deze zomer! gaat echt geweldig worden! :-)

Ik ga twee weken op bezoek bij mijn broer en schoonzus die in Brooklyn wonen. Op 27 maart gaan we met z'n 3-en 4 dagen lang toeristje spelen in WashingtonDC. Hadden we een jaar geleden afgesproken - als Obama of Clinton president werd zouden we samen naar DC gaan. We gaan zeker veel zien en doen, maar boven opmijn lijst voor DC staat The National Museum of the American Indian, The Folger Library and the Supreme Court, waar je een ochtendsessie mag bijwonen. Lijkt meheel gaaf om 'The Supremes' in actie te zien. Verder is eind maart kersenbloesem tijd - er staan duizenden kersenbomen in DC die allemaal in bloei zijnrond die tijd. Mooi!

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...