Jump to content

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit!

Recommended Posts

• Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

cockatoo wrote:

hahaha...wat een plaatje ook dieder!

hey idee: zullen we allemaal met oogschaduw op naar de concerten gaan????
tongue.gif

Ja! (Of had je het tegen de mannen...?)

D2601 wrote:

cockatoo wrote:

D2601 wrote:

Hey Denis! Ben idd weer aanwezig en niet voor maar eventjes. Heb nu meer tijd voor leuke dingen. Hoe gaat het met jou?

Welkom Arie!

hoi debi!! leukkkkk dat je er weer bent!! zo druk geweest joh? binnenkort toch weer stressen en druk hier hoor maar gelukkig is dat leuke drukte en stress
image

al een idee waar je allemaal naartoe ga (of wilt?)

verder gaat ie goed hoor. drukkie druk met van alles en nog wat en heel erg uitziend naar bruce en u2 deze zomer! gaat echt geweldig worden! :-)

Ik ga twee weken op bezoek bij mijn broer en schoonzus die in Brooklyn wonen. Op 27 maart gaan we met z'n 3-en 4 dagen lang toeristje spelen in Washington DC. Hadden we een jaar geleden afgesproken - als Obama of Clinton president werd zouden we samen naar DC gaan. We gaan zeker veel zien en doen, maar boven op mijn lijst voor DC staat The National Museum of the American Indian, The Folger Library and the Supreme Court, waar je een ochtendsessie mag bijwonen. Lijkt me heel gaaf om 'The Supremes' in actie te zien. Verder is eind maart kersenbloesem tijd - er staan duizenden kersenbomen in DC die allemaal in bloei zijn rond die tijd. Mooi!

gaaf! dc wil ik ook nog steeds een keer naartoe. (maar ja...er zijn zoveel plekken waar ik heen zou willen ;-)). maar folger library zegt me even niet zoveeleigenlijk....

zag vandaag trouwens een kort stukje van een press sessie met obama. moest hartelijk lachen....ging over zijn helikopter (ook gezien?)

tot nu toe heb ik in ieder geval stockholm, bergen en dublin op de lijst staan....niet slecht dacht ik zo :-) het worden wel drukke weken zo alleen dus ik benook aan het denken om in het najaar (als het lukt) nog een "natuur" vakantie in te lassen....ff lekker wandelen/relaxen. dat zal alleen ook vanafhankelijk zijn van een evt verhuizing of niet. hoe dan ook....ik heb niks te klagen tot nu toe vwb uitstapjes :-)

maare....is je broer verhuisd? hij woonde toch in florida?

D2601 wrote:
cockatoo wrote:

hey idee: zullen we allemaal met oogschaduw op naar de concerten gaan???? smile.gif

en jullie moeten dan toch ook een lesje oogschaduw aanbrengen aan de mannen geven laugh.gif

cockatoo wrote:

D

Hij woont sinds 1997 in NYC, maar zat tijdelijk (4 jaar) in FL waar hij z'n Masters of Performing Arts heeft gekregen en twee seizoenen bijeen theatergezelschap heeft gezeten. Nu is hij terug in NY.

cockatoo wrote:

D2601 wrote:

cockatoo wrote:

hey idee: zullen we allemaal met oogschaduw op naar de concerten gaan????
smile.gif

en jullie moeten dan toch ook een lesje oogschaduw aanbrengen aan de mannen geven
laugh.gif

Nou, volgens mij zijn er mannen hier die handig waren met oogschaduw en liner in de jaren tachtig... smile.gif

D2601 wrote:

cockatoo wrote:

D

Hij woont sinds 1997 in NYC, maar zat tijdelijk (4 jaar) in FL waar hij z'n Masters of Performing Arts heeft gekregen en twee seizoenen bij een theatergezelschap heeft gezeten. Nu is hij terug in NY.

aha...ok dan. dat verklaart een hoop :-)

verdernog spannende dingen op de agenda? ga je nog wat concerten meepakken|?

D2601 wrote:
cockatoo wrote:
D2601 wrote:
cockatoo wrote:

hey idee: zullen we allemaal met oogschaduw op naar de concerten gaan???? roll.gif

daar zou je best weleens gelijk in kunnen hebben laugh.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...