Jump to content

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit!

Recommended Posts

• Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

• Subscriber

spanish eyes girl wrote:

JR, ik had het er gisteren al even over.

Volgens mij staan wij op de eerste foto van de reeks foto's die je in je profile hebt staan.

Is het mogelijk om die uit te vergroten please??

Huh? Het enige dat ik daar van het publiek zie is heeeeeeeel kleine poppetjes. Daar kun je jezelf toch niet in herkennen?

Is trouwens een screenshot van de mpeg opname die fj ons beschikbaar stelde.

• Subscriber

Ohw maar ik zie het ook niet als een competie hoor Pieter, no worries. 't staat alleen zo zielig. Haha!!

Jaja, goeie reden hé JR?? OMG lieve mensen, ik zit nog steeds op cloud nr. 9. Neem het me ajb niet kwalijk.

Gaby zei nadat ik die mail van de BBC had gehad waarin stond dat ik niet tot de gelukkigen behoorde, dat ze het gevoel had dat alles toch nog goed zou komen.Hoezo positive/wishful thinking?? haha.

• Subscriber

JR01 wrote:

spanish eyes girl wrote:

JR, ik had het er gisteren al even over.

Volgens mij staan wij op de eerste foto van de reeks foto's die je in je profile hebt staan.

Is het mogelijk om die uit te vergroten please??

Huh? Het enige dat ik daar van het publiek zie is heeeeeeeel kleine poppetjes. Daar kun je jezelf toch niet in herkennen?

Is trouwens een screenshot van de mpeg opname die fj ons beschikbaar stelde.

Ik herken me niet tussen die kleine poppetjes. Maar ik weet wel dat wij tussen die 2 linkse pilaren stonden.

spanish eyes girl wrote:

Ik moet toch hoognodig wat aan mijn reputatie gaan doen. Ben denk ik nu degene met de minste briggies. Is wel eens anders geweest. haha!!

Juul heeft daar een trucje voor Willy. Ilona gebruikt die dagelijks laugh.gif

• Subscriber

Hawkmoonnl wrote:

spanish eyes girl wrote:

Ik moet toch hoognodig wat aan mijn reputatie gaan doen. Ben denk ik nu degene met de minste briggies. Is wel eens anders geweest. haha!!

Juul heeft daar een trucje voor Willy. Ilona gebruikt die dagelijks roll.gif

• Subscriber

Ik heb effe geprobeerd om die foto te vergroten Willy, maar omdat het 'slechts' een screenshot is wordt het er alleen maar lelijker op. Helaas.

Wellicht dat binnenkort echte foto's van het gebeuren op internet gaan circuleren?

• Subscriber

Hehe, eindelijk kan ik weer normaal online,nou ja normaal zit hier met een laptop uit het jaar kruik,maar hij doet het tenminste. dinsdag gaat de andere pceven naar de pc dokter.

ga bou even hier bij lezen. ben zoooooooooo benieuwd naar de verhalen van Willy

• Subscriber

Schrik me net verrot, was even vergeten dat er zo'n raar sirene-geluid komt nadat The Wanderer is afgelopen, haha.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...