Jump to content
  • U2UV Banner Zoo.jpg
    MORE INFO: FAQ @ https://www.u2.com/helphttps://www.u2.com/tour

PLEASE BE AWARE THAT AS OF RIGHT NOW, THERE ISN'T ANY SECTION ABOUT SALES AND TRADES.
    Do not post any ticket offer or request – please wait until more information comes about how the procedure will be. Thanks.

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

muis

Recommended Posts

• Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

Dieder wrote:

Schijnt dat de mensen die NLOTH pre-ordered hebben bij Itunes VS/ UK alleen NLOTH-2 hebben gekregen. Vind ik toch misleidend.

Dat wa toch bekend Dieder? Dat alleen die als bonus erbij werd gegeven.

Ik had Winter naar YouTube geupload. Ging helemaal goed, tot en met verifiëren. Mag niet...tssss

eens kijken of ik het anders op kan lossen... eek.gif

huh? hebben ze deel 1 nu al gelocked? vaaaaaaaaaaag!!

kom alleen heel snel buurten hoor.... ik had gisteren een pm naar baja gestuurd (ik was volgens haar lijstje een G case dus ik mocht haar pm-men met mijnprobleem). ik heb nog niks gehoord in ieder geval dus een oplossing is er nog niet. ik begrijp dat tom met dezelfde probleem zit... ik hoop toch echt dat hetprobleem voor 9 maart (of in iede rgeval voor de codes verstuurd worden) opgelost is

enne....ik las hier en daar wat over "winter"...is dat nou een bonus nummer ofzo?

ik heb verder nog niks terug kunnen lezen maar ik ben heel benieuwd hoe tina het gisteren heeft gehad bij ac/dc.....

moet gelijk weer vandoor....tot gauw!

doei doei!

• Subscriber

Hey Denis!

Winter staat op de DVD Linear. Lekker liedje wel.

Tja, ik vind het van de zotte dat jouw (en van nog vele anderen) probleem niet opgelost is / kan worden

Linkje komt straks van Winter... hihi

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...