Jump to content

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

muis
 Share

Recommended Posts

• Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

muis wrote:

natasja wrote:

spanish eyes girl wrote:

Natasja, nog ff terug komen op de vlucht.

Met welke maatschappij vlieg jij nou?

Ryanair? Las dat het je 24 euries kost om evt. een vlucht te wijzigen.

Ik heb ook nog niet geboekt. Ben niet zo'n fan van vliegen dus hoop wel met wat NU2F-familie samen te kunnen vliegen
image

oooowh, dacht dat je al geboekt had.......

wil je hand wel vasthouden hoor!!!
image

Graag !! hahahahahaha

• Subscriber

We are pleased to confirm that your item has been shipped by CD WOW!

The details of this shipment are:

Order No: 450846469

Product: U2 - No Line On The Horizon

De standaardeditie CD ...

Die propt me net ff makkelijker in mijn blauwe-CD-koffertje dan-die-mooie-maar-grote-box, en ik houd het graag netjes bij elkaar. Het stickertje heb ik ernetjes afgeknipt wat op plastic zat en het U2 & NL boekje achter de CD/DVD geplaatst.

Mooi!

• Subscriber

JR01 wrote:

muis wrote:

denk dat luka stiekem album ook wel mooi vind jr....maar wat is er leuker dan een vader die elke keer vraagt: hoe vind je het?? en dan lekker niets zeggen....;-)))

Vorige week donderdagavond was ik toch naar de MM gefietst omdat ze daar de single-disc uitvoering van NLOTH voor 10 eurietjes verkochten? Toen had ik er ook gelijk eentje voor Luka gekocht. Hoeft 'ie tenminste niet steeds mijn exemplaar te "lenen" (tussen aanhalingstekens omdat een "geleende" cd meestal op zijn kamer tussen de rommel blijft liggen en dan niet meer bij mij terugkomt).

Ik dacht dat hij helemaal blij zou zijn met zo'n verrassinkie, maar nee hoor, hij vond het bljikbaar heel normaal. Geen dank je kon er af. Zucht. Waren we maar 10 jaar verder.

troost je.......hier vinden ze ook alles doodnormaal........

hoop dat ze over 10 jaar op hunzelf wonen...en ze krijgen een wasmachine mee.....tongue.gif

en dan......gaan ze alles pas waarderen.....maar ja, inmiddels hebben we dan grijze haren....behalve jij dan...roll.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...