Jump to content
Sign in to follow this  
muis

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

Recommended Posts

ik denk trouwens dat we wel makkelijker te vinden zijn doordat we bijna continu bij de "most recent discussions" op de HOME pag. staanhappy.gif

nicolleke wrote:

Hey Ilona, ik krijg nu ook mail als iemand vriendje geworden is of als ik een pm krijg .. zal eens effe kijken waar je dat kan veranderen .. 't is idd nie handig.

My Home en dan Forum settings. ergens in Notifications kun je die uitvinken (3 stuks) en dan krijg je ook geen mail meer

dit was erg klein 240x400 ofzoiets maar toch te groot?

dit was erg klein 240x400 ofzoiets maar toch te groot?

nee, geen last van fj.....je kan ook verwijderen hé....:-)

maar ben fan van tina en vriendjes.....maar blijf ook fan.....ze wil maar niet weg....hahahaha!!!

leuk gezicht cor, al die "OGEN".....:-)))

hoi juul en bye....;-)))

Hawkmoonnl wrote:

Hebben jullie ook 'last' van mensen die jullie vriendje willen worden maar dat je geen flauw benul hebt wie dat is?

In het echte leven wel ... hier niet roll.gif

PieterVR wrote:

Ja ik kreeg ook een mailtje van een persoon om een mailtje naar haar, (denk ik - geen idee), terug te sturen en vooral niet in een berichtje via de U2 site.

Nu kun je het bericht als spam aanklikken. MOgelijk wordt de user dan een ban gedaan. Echter, het werkte denk ik niet. Maar wel gewoon doen.

Als iemand (die je niet kent) je ongevraagd een mail stuurt met een of ander bla-bla-verhaal, als spam rapporteren en doei doei...

Verder niet op ingaan dus

pcies, dat mailtje heb ik dus ook gehad... en gelijk verwijderd... mssn was als spam aangeven ook wel verstandig... voor een evt. volgende keer dan maar...

Ik heb wel meer leuke pics maar op welke grootte plaatsen jullie ze (zodat ze in dit kader blijven) ?

Ik heb wel meer leuke pics maar op welke grootte plaatsen jullie ze (zodat ze in dit kader blijven) ?

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...