Jump to content
Sign in to follow this  
muis

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

Recommended Posts

Sodeju Tina, da's een lap!

Maar ook mooie recensie. Ik kan me man helemaal voorstellen. Al weken de CD hebben en dan lekt tie...

Ik zou me erg opgelaten voelen als je wist dat je een van weinige op deze aardbol zou zijn die HET nieuwe CD'tje van U2 in bezit hebt...pfieuwwwwww

En dit is wel een goeie insteek bij het maken van een nieuw album

Bono: If we're going to make an album, it's very important to us that every song on the album is a "10." I think the reason people aren't buying albums is a lot of times they only get one or two good songs. For us, every song had to be extraordinary, and special, and unique, and the whole had to be better than the sum of its parts. You'll have to decide if we achieved that, but that's what we were attempting.

Nekhaartjes omhoog? Bij U2 ook!

hahaha

Bono: It's very hard to imagine anyone else being in the Beatles. It's very hard to imagine anyone else being in U2. People tell me that if you go to a U2 show, when we walk out on stage, everybody has the hairs going up in the back of their neck. What we don't tell everyone is that happens to us, too.

Nog even snel een paar foto's.

We stonden dus met de caravan op een "wintercamping" en vanuit de camping kon je met een sleepliftje zo naar het grotere skigebied.

IMG_0844.jpg

vind data NL, dublin, brussel helemaal niets zo....zo vlak na elkaar....

nicole, ook foto van die gondel waar je elke keer in zat??? hahahahahaha

ziet er goed uit meis!!!!:-))

De eerste 3 dagen viel er sneeuw .. HEUL VEUL sneeuw eek.gif

de meest linkse caravan is van ons , we stonden met 3 stellen naast elkaar.

IMG_0690.jpg

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...