Jump to content
Sign in to follow this  
muis

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

Recommended Posts

En we nemen u mee naar een héél andere plek en tijd... HUMO bestaat 30 jaar en heeft een oud interview (1981) uit de motteballen gehaald. ERG leuk stuk om telezen nu we een historisch perspectief hebben.. Kreeg zelfs ff het oude enthousiaste gevoel van toen weer terug.. Ze waren heftig hoor, toen, haha.

http://www.humo.be/tws/humo-files/14681/u2-spreek-uit-pastoor-campens-zaliger-bestaat-30-jaar.html

En we nemen u mee naar een héél andere plek en tijd... HUMO bestaat 30 jaar en heeft een oud interview (1981) uit de motteballen gehaald. ERG leuk stuk om telezen nu we een historisch perspectief hebben.. Kreeg zelfs ff het oude enthousiaste gevoel van toen weer terug.. Ze waren heftig hoor, toen, haha.

http://www.humo.be/tws/humo-files/14681/u2-spreek-uit-pastoor-campens-zaliger-bestaat-30-jaar.html

spanish eyes girl wrote:

Tis natuurlijk balen dat we niet bij livenation tickets kunnen kopen voor de usa.

Maar laten we ajb positief blijven. Er wordt immers aangeboden om naar een oplossing te zoeken voor dit probleem.

het zou natuurlijk ook kunnen dat tickets via ticketmaster verkocht worden dat valt nog af te wachten. maar het ziet ernaar uit dat de tour zalbekend gemaakt worden (en dat tickets zullen in de verkoop gaan) tijdens mijn skiverlof als ik nauwelijks online kan zijn. Ik ben dus liever een beetjevoorbereid op mogelijke problemen zodat ik niet te vierklauwens van bovenop een berg zonder internetverbinding een oplossing moet verzinnen.

gatver! ja, van zo'n toestanden schiet ik wel ff in de stress!

Het grappige is dat je wel een account kan aanmaken bij livenation.com, zonder de adresgegevens in te voeren.......:

Dear Customer:

Thank you for creating a customer account at Live Nation Ticketing.

Your user name is: ****

Your password is: ****

When you place an order you will receive a separate order confirmation email.

You can review your purchase history and reprint Print at Home tickets by logging into your Live Nation Ticketing account through My Tickets. Please note thatyour Live Nation Ticketing account is separate from your My Live Nation account, or other Live Nation partner accounts. You can access your Live NationTicketing account here:

http://tickets.livenation.com/cgi-bin/tickets.html?affiliate=ec2&doc=myLiveNationLogin

If you have additional questions, please respond to this email or send an email to customercare@livenationtix.com or call (888) 598-4299. Please include yourorder number, email address, your name, and the name and date of the event in question.

--------------------------------------------------

Live Nation Customer Care

PO Box 1090

Crozet, VA 22932

Phone: 888-598-4299

Email: CustomerCare@livenationtix.com

WWW.LIVENATION.COM

Tina, you've got mail..

Tina, you've got mail..

CNF01 wrote:

En we nemen u mee naar een héél andere plek en tijd... HUMO bestaat 30 jaar en heeft een oud interview (1981) uit de motteballen gehaald. ERG leuk stuk om te lezen nu we een historisch perspectief hebben.. Kreeg zelfs ff het oude enthousiaste gevoel van toen weer terug.. Ze waren heftig hoor, toen, haha.

Marc Mijlemans! (ofte MM - ooit door een lezer omschreven als de mopperende mening van murmelend mormel toen hij weer ns een vernietigenderecensie schreef) boegbeeld van Humo in de jaren '80! veel te vroeg gestorven.

wat is het leuk dat ze dit opgerakeld hebben :-)

@Tina, kan me voorstellen hoor. Ik dnek niet dat wij het kunnen trekken dit jaar. Dus ik hoop op een wintertour in de USA ergens aan het einde van het jaar.

Ik dacht verder te lezen op die site van Bas Timmers dat Japan lente 2010 wordt, wel kom dan gewoon weer ff Europa leg 4 doen ;)

@FJ: Koele kikker ? LOL

@Dieder: thx! Ga 'm downloaden

@Cor: Ga je humo linkje nu ff bekijken...

hahaha...neeeeee, althans denk ik niet...wel makkelijk om vrij te nemen denk ik...

Leg 1 Europa

Leg 2 N + Z Amerika

Leg 3 Aus / NZ / JAP

Leg 4: Europa (yeah, baby yeah!)

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...