Jump to content
  • U2UV Banner Zoo.jpg
    MORE INFO: FAQ @ https://www.u2.com/helphttps://www.u2.com/tour

PLEASE BE AWARE THAT AS OF RIGHT NOW, THERE ISN'T ANY SECTION ABOUT SALES AND TRADES.
    Do not post any ticket offer or request – please wait until more information comes about how the procedure will be. Thanks.

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

muis

Recommended Posts

• Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

cockatoo wrote:

@TOM: ik leef met je mee....nog altijd geen reactie gehad van u2.com of baja....

@ JR: gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf petje :-)

@ juul, ad & fj: jullie gaan dus allemaal voor PP (1 dag?)

en nu al stressen over US kaartjes??? vvk daarvoor zal nog een poos op zich laten wachten denk ik en waar er een weg is is er een wil. we zijn hier inventief genoeg om oplossingen te zoeken dacht ik zo :-)

zag wat linkjes en filmpjes voorbij komen. straks maar ff kijken.... maar de bavaria reclame heb ik wel alvast gekeken....hahahaha! dikke humor!! :-D!!!!

Ik wel Denis, daarna start de voorbereiding (kuch) op Stockholm en Bergen happy.gif

• Subscriber

Zo da's lekker zeg...die rapidshare (vroegah rapido) is traag als dikke str*nt

Ik heb een downloadsnelheidje van maar liefst: 24.1 kb/s

Ff opnieuw starten denk ik maar

edit:

Or try again in about 15 minutes

fokkedok

• Subscriber

Bedankt voor de Breathe linkies Pieter en Dieder. Ik ga wel nu alles een goed organiseren op mijn computer waar ik het neer zet. Nu een map gemaakt Horizon endeze verdeel ik steeds onder als bij David Latterman etc etc.

• Subscriber

nicolleke wrote:

Natas, leon gaat morgen op z'n werk overleggen of hij vrij kan krijgen.

Het is n.l de week voor onze zomervak. ( en die moet ook nog bevestigd worden op z'n werk. .... kan 2 weken voor bouwvak. zuid t/m 2 weken erna )

Dus morgen weet ik meer !

Ok, voor het geval dat Leon meegaat........iemand anders nog een slaapplekkie nodig ? wink.gif

Hawkmoonnl wrote:

cockatoo wrote:

@TOM: ik leef met je mee....nog altijd geen reactie gehad van u2.com of baja....

@ JR: gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf petje :-)

@ juul, ad & fj: jullie gaan dus allemaal voor PP (1 dag?)

en nu al stressen over US kaartjes??? vvk daarvoor zal nog een poos op zich laten wachten denk ik en waar er een weg is is er een wil. we zijn hier inventief genoeg om oplossingen te zoeken dacht ik zo :-)

zag wat linkjes en filmpjes voorbij komen. straks maar ff kijken.... maar de bavaria reclame heb ik wel alvast gekeken....hahahaha! dikke humor!! :-D!!!!

Ik wel Denis, daarna start de voorbereiding (kuch) op Stockholm en Bergen happy.gif

• Subscriber

Fans van U2 lobbyen voor de Kuip

Door ANTON SLOTBOOM

ROTTERDAM - Als het aan de Nederlandse fans van U2 ligt komt de grootste band ter wereld dit jaar naar Rotterdam. De aanhang is fel tegen shows in de AmsterdamArena, en heeft dat U2 luid en duidelijk laten weten.

U2 tijdens het laatste bezoek aan de Kuip in 1997. FOTO ROB VERHORST

,,Onze voorkeur? Dat is keihard niet de Amsterdam Arena'', zegt Margreet Zegelaar, bestuurslid van de Nederlandse fanclub. ,,Daar maakt iedereen zichde laatste weken zorgen over.''

Op 9 maart maakt de Ierse rockgroep eindelijk bekend waar de optredens plaatsvinden. Een groot deel van de Nederlandse aanhangers heeft U2 per mail gemeld datDe Kuip de beste optie is. Het slechte geluid in Amsterdam bezorgt fans nu al hoofdpijn, terwijl de fraaie herinnering aan U2 in de Kuip (voor het laatst in1997) vers in het geheugen staat.

Dergelijk sentiment is ook in Ierland niet onbekend. ,,Bono heeft destijds zelf ook geroepen dat hij niet blij was met het geluid in de Arena. In de Kuip ishet geluid beter. Maar de Kuip heeft bovendien een apart sfeertje. Zelfs de Amsterdammers willen niet dat U2 voor de Arena kiest.''

De bandleden Bono, The Edge, Larry Mullen Jr. en Adam Clayton zitten dezer dagen desondanks niet zelf over hun agenda's gebogen. ,,Het is allemaaluitbesteed. Ze hebben het zelf veel te druk om zich met deze planning bezig te houden.''

De band is voor Nederlanders bovendien zo goed als onbereikbaar, weet Zegelaar. ,,Wij hebben een e-mailadres, maar dat mogen we aan niemand geven.''

Ondanks de felle lokroep is de komst van U2 naar de Maasstad bepaald geen beklonken zaak. ,,Op de fanclubdag, afgelopen zaterdag, gonste het gerucht dat deband voor het Goffertpark in Nijmegen kiest.''

Mocht U2 toch voor concerten in Amsterdam kiezen, dan zijn fans uit deze regio toch van de partij. Maar dan wel veelal gehuld in Feyenoord of Sparta-shirt, uitprotest. Van een boycot is geen sprake. Zegelaar: ,,Fans zijn bang om iets te missen.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...