Jump to content
  • U2UV Banner Zoo.jpg
    MORE INFO: FAQ @ https://www.u2.com/helphttps://www.u2.com/tour

PLEASE BE AWARE THAT AS OF RIGHT NOW, THERE ISN'T ANY SECTION ABOUT SALES AND TRADES.
    Do not post any ticket offer or request – please wait until more information comes about how the procedure will be. Thanks.

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

muis

Recommended Posts

• Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

cockatoo wrote:

Hawkmoonnl wrote:

cockatoo wrote:

@TOM: ik leef met je mee....nog altijd geen reactie gehad van u2.com of baja....

@ JR: gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf petje :-)

@ juul, ad & fj: jullie gaan dus allemaal voor PP (1 dag?)

en nu al stressen over US kaartjes??? vvk daarvoor zal nog een poos op zich laten wachten denk ik en waar er een weg is is er een wil. we zijn hier inventief genoeg om oplossingen te zoeken dacht ik zo :-)

zag wat linkjes en filmpjes voorbij komen. straks maar ff kijken.... maar de bavaria reclame heb ik wel alvast gekeken....hahahaha! dikke humor!! :-D!!!!

Ik wel Denis, daarna start de voorbereiding (kuch) op Stockholm en Bergen
happy.gifNou, voorlopig wou ik het maar bij deze laten Denis. Zeven shows, ik ben daarmee wel tevreden (hoewel Tampere nog wel een beetje lokt ohwell.gif).

• Subscriber

Dieder wrote:

Als ik bij een concert in de Arena van U2 kom en mensen hebben Feyenoord of Sparta shirtje aan ga ik ze wel uitlachen. Dat is echt zielig.

hahaha...ik ook!

En ook trouwens als ze een Heerenveen shirtje aan hebben btw laugh.gif

Dieder wrote:

Als ik bij een concert in de Arena van U2 kom en mensen hebben Feyenoord of Sparta shirtje aan ga ik ze wel uitlachen. Dat is echt zielig.

Wat is er zo zielig aan als mensen durven uit te komen voor hun liefde? Daar kan ik alleen maar respect voor hebben, ook als de prestaties in ditgeval te wensen over laten.

• Subscriber

Hawkmoonnl wrote:

Dieder wrote:

Wat is er zo zielig aan als mensen durven uit te komen voor hun liefde? Daar kan ik alleen maar respect voor hebben, ook als de prestaties in dit geval te wensen over laten.

Tuurlijk daar is niks mis mee. Maar als wijze van protest zou ik het wel belachelijk vinden.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...