Jump to content
  • U2UV Banner Zoo.jpg
    MORE INFO: FAQ @ https://www.u2.com/helphttps://www.u2.com/tour

PLEASE BE AWARE THAT AS OF RIGHT NOW, THERE ISN'T ANY SECTION ABOUT SALES AND TRADES.
    Do not post any ticket offer or request – please wait until more information comes about how the procedure will be. Thanks.

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

muis

Recommended Posts

• Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

Ik had vanmiddag een berichtje gepost in Tech Draadje.

http://community.u2.com/reply/28583/t/Suggestions-For-The-New-Site-MERGED-.html#reply-28583

Wel geinig

Zocht me rot om het linkje hier te plaatsen, maarrrrr,...is inmiddels opgenomen in "nice to have"...

Ga slapen pieps!

Morgenochtend loopt die wekker om 4 uur weer af. Blijft vroeg...bah!

• Subscriber

Hawkmoonnl wrote:

cockatoo wrote:

Hawkmoonnl wrote:

cockatoo wrote:

@TOM: ik leef met je mee....nog altijd geen reactie gehad van u2.com of baja....

@ JR: gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf petje :-)

@ juul, ad & fj: jullie gaan dus allemaal voor PP (1 dag?)

en nu al stressen over US kaartjes??? vvk daarvoor zal nog een poos op zich laten wachten denk ik en waar er een weg is is er een wil. we zijn hier inventief genoeg om oplossingen te zoeken dacht ik zo :-)

zag wat linkjes en filmpjes voorbij komen. straks maar ff kijken.... maar de bavaria reclame heb ik wel alvast gekeken....hahahaha! dikke humor!! :-D!!!!

Ik wel Denis, daarna start de voorbereiding (kuch) op Stockholm en Bergen
image

en frankfurt en dublin en.....?????
image
Nou, voorlopig wou ik het maar bij deze laten Denis. Zeven shows, ik ben daarmee wel tevreden (hoewel Tampere nog wel een beetje lokt
image
).

Huh? Tampere? Wie gaat er naar Tampere?

Dat is mijn thuisstad in Finland, ben ik al zo'n 15 jaar kind aan huis. De opa en oma van mijn kids wonen daar ook, dus ben er altijd een aantal dagen tevinden als we naar Finland reizen...

• Subscriber

JUUL: Ondanks de felle lokroep is de komst van U2 naar de Maasstad bepaald geen beklonken zaak. ,,Op de fanclubdag, afgelopen zaterdag, gonste het gerucht datde band voor het Goffertpark in Nijmegen kiest.''

niets van gemerkt.....gonsende geluiden:-)

nouweeeee........ook onderste linkje van jullie pmmetjes in m'n mail werkt niet....krijg ze nog steeds.......

en ook geen vlaggetje btw.....:-(

GOEDENAVOND ALLEMAAL!!!!:-)

• Subscriber

PINKPOPPERS?????

hoorde dat morgen de rest van de vele bands bekend zullen worden gemaakt!!

ga 1 dagje mee met broer en schoonzus, maar weet nog niet welke dag....

als bv KINGS OF LEON komt, skip ik bruce....:-P

JR01 wrote:

Hawkmoonnl wrote:

cockatoo wrote:

Hawkmoonnl wrote:

cockatoo wrote:

@TOM: ik leef met je mee....nog altijd geen reactie gehad van u2.com of baja....

@ JR: gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf petje :-)

@ juul, ad & fj: jullie gaan dus allemaal voor PP (1 dag?)

en nu al stressen over US kaartjes??? vvk daarvoor zal nog een poos op zich laten wachten denk ik en waar er een weg is is er een wil. we zijn hier inventief genoeg om oplossingen te zoeken dacht ik zo :-)

zag wat linkjes en filmpjes voorbij komen. straks maar ff kijken.... maar de bavaria reclame heb ik wel alvast gekeken....hahahaha! dikke humor!! :-D!!!!

Ik wel Denis, daarna start de voorbereiding (kuch) op Stockholm en Bergen
image

en frankfurt en dublin en.....?????
image
Nou, voorlopig wou ik het maar bij deze laten Denis. Zeven shows, ik ben daarmee wel tevreden (hoewel Tampere nog wel een beetje lokt
image
).

Huh? Tampere? Wie gaat er naar Tampere?

Dat is mijn thuisstad in Finland, ben ik al zo'n 15 jaar kind aan huis. De opa en oma van mijn kids wonen daar ook, dus ben er altijd een aantal dagen te vinden als we naar Finland reizen...

Heb het even overwogen, omdat je er voor een paar euro heen vliegt vanuit Bremen. Edoch, heb dat idee maar gelaten voor wat het is. Geen hotel meer vrij,teveel gedoe en al vrij vlot daarna naar Stockholm vliegen.

• Subscriber

Hawkmoonnl wrote:

Trusten Pieter, zal aan je denken als hier de wekker afloopt om zes uur lol.

Zal wel! hahaha, dan pleur ik mijn 2e bakkie koffie achterover, zet de PC aan, en lul nog ff wat met mijn collega die nu z'n Corus plicht aan het doen is.

Als ik dat 2e bakkie op heb, gaat hij naar huis en is voor mij tijd om m'n werksuit aan te trekken...

Dusseh, dat wordt dolletjes kun je wel voorstellen!

Bye bye zwaai zwaai

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...