Jump to content

buitenverblijf voor de Dutch Treat zo lang Denis in quarantaine zit! deel 2

Recommended Posts

• Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Subscriber

Is goed! Moet in algemeen een nieuwe topic en dan allemaal ja ja ja roepen ;)

Dan ff een andere vraag: Die Ju Ju Man ... klopt het dat dat een soort voodoo / witch docter is??? Ik snap er niks van en van internet wordt ik niet veelwijzer, het lijkt een soort logische engelse uitdrukking weet iemand raad?

• Subscriber

hobbes wrote:

Haha, ik heb hetzelfde als jou, ik wil niet naar de Arena ... maar ga uiteraard wel
;)
(principes ... nah ... )

Zie in je profile dat je eerste "gig" ook de Joshua Tree tour was..........ook in de kuip? Kun jij je dat nog herinneren die mensen diebovenop de bovenste ring zaten?

• Subscriber

Dieder wrote:

Nou een oproep nu lijkt me een beetje laat. Als het nu al rond is gaan ze het niet meer veranderen.

Daar heb je wel gelijk in maar baat het niet dan schaadt het ook niet denk ik, maar het zal inderdaad niet veel verschil meer gaan maken.

• Subscriber

Dieder wrote:

Nou een oproep nu lijkt me een beetje laat. Als het nu al rond is gaan ze het niet meer veranderen.

Je hebt wel gelijk denk ik, maar ja baat het niet dan schaadt het ook niet zullen we maar zeggen. Maar ik denk inderdaad niet dat het nog zodenaan de dijk zet

• Subscriber

Yra66 wrote:

hobbes wrote:

Haha, ik heb hetzelfde als jou, ik wil niet naar de Arena ... maar ga uiteraard wel
;)
(principes ... nah ... )

Zie in je profile dat je eerste "gig" ook de Joshua Tree tour was..........ook in de kuip? Kun jij je dat nog herinneren die mensen die bovenop de bovenste ring zaten?

Jij bedoelt echt op de rand van het stadion? als op het dak zeg maar?

Dat kan ik me niet herinneren, wel hoe ongelooflijk gaaf het was om als 'ukkie' naar zo een groot concert te mogen tongue.gif

Was bij jou ook je eerste?

En qua verschil maken in stadion, ik denk dat je gelijk hebt maar we kunnen het toch proberen en als ze dan niet in de Arena komen kunnen we zeggen dat hetdankzij ons is ;)

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...